NilsonGroup

NilsonGroup tukee SOS-lapsikyliä

Lehdistötiedote   •   Joulu 10, 2015 18:49 EET

Hyväntekeväisyysorganisaatioiden rahantarve on suuri.Haluamme kantaa oman kortemme kekoon, joten NilsonGroupin kaikki Suomen-myymälät keräävät rahaa SOS-lapsikylille torstaista 10. joulukuuta sunnuntaihin 20. joulukuuta.

SOS-lapsikylä on poliittisesti ja uskonnollisesti sitoutumaton järjestö, ja se työskentelee YK:n lapsen oikeuksien toteuttamiseksi.

Lapset eivät voi valita vanhempiaan tai kotiaan.Vaikka kaikki saattaa näyttää hyvältä, voi suljettujen ovien takana tapahtua jotain aivan muuta.Monien poikien ja tyttöjen on selvittävä omin avuin.Lapsuus täynnä pelkoa ja levottomuutta. Yhdenkään lapsen ei pitäisi joutua tuntemaan pelkoa omassa kodissaan!

Toivottavasti mahdollisimman moni lähtee mukaan tukemaan, koska pelkkä peukuttaminen ei auta. Jo pienellä lahjoituksella olet mukana tekemässä muutosta parempaan", sanoo Kei Heikkilä, SOS-Lapsikylän varainhankintapäällikkö

– Lasten tilanne koskettaa meitä kaikkia, ja toivommekin innokasta osallistumista ja suurta lämpöä SOS-lapsikylien ja hädänalaisten lapsien tukemiseksi.Yhdessä voimme auttaa ja antaa tukea näille lapsille kohti parempaa tulevaisuutta, sanoo NilsonGroupin PR-vastaava Lisa Ander.

Vain 1 €”.

NilsonGroup on käynnistänyt SOS-lapsikylien tukemiseksi rahankeräyshankkeen ”Vain 1 €”.Sen puitteissa asiakkailla on mahdollisuus antaa lahjoitus maksamalla 1 euro ylimääräistä ostostensa loppusumman päälle ja tukea näin SOS-lapsikyliä.

Keräyshanke alkaa tänään NilsonGroupin Din Sko-, Nilson Shoes- ja Skopunkten-myymäläkonseptien kaikissa Suomen-myymälöissä.

Lisätietoja antavat:

Lisa Ander, PR-vastaava, NilsonGroup

Sähköposti: lisa.ander@nilsongroup.com
Puhelin: +46 (0)768 84 77 73

Kei Heikkilä, Varainhankintapäällikkö
Sähköposti: kei.heikkila@sos-lapsikyla.fi
Puhelin: +358- (0)40 747 7830

NilsonGroup on Pohjoismaiden johtava kenkäkonserni. Myymäläkonseptiemme – DinSko, Nilson Shoes, Skopunkten, Jerns, Radical Sports sekä franchising-pohjainen Ecco Stores – kautta kykenemme tarjoamaan jokaiselle jotakin. Lyömätön tuotevalikoima yhdessä vahvojen tuotemerkkien kanssa. NilsonGroupilla on noin 330 myymälää Ruotsissa, Norjassa ja Suomessa, ja sen liikevaihto vuonna 2014 oli 3 miljardia Ruotsin kruunua.