Logica

Nimityksiä Logican johdossa

Lehdistötiedote   •   Helmi 02, 2011 14:11 EET

Yrjö Laitinen, KTM, on aloittanut Logican Suomen maayhtiön talousjohtajana ja johtoryhmän jäsenenä.

Laitinen vastaa Suomen maayhtiön taloushallinnon palveluista ja raportoinnista osana Logican globaalia liiketoimintaa. Logica-konserni on listattu Lontoon ja Amsterdamin pörsseissä.

Laitinen siirtyi Logicalle Tieto Oyj:stä, jossa hän on työskennellyt eri tehtävissä runsaat 6 vuotta.

Juha Leppänen, HTK, B.Sc.(Admin.), on nimitetty Logican Suomen maayhtiön Business Consulting -liiketoimintaan johtajaksi. Leppänen vastaa konsultointi- ja ratkaisupalvelujen myynnistä ja myynnin kehittämisestä.

Leppänen on aiemmin työskennellyt ylimmän johdon konsultointiin ja muutosjohtamiseen liittyvissä tehtävissä. Tätä ennen hän työskenteli Logicalla sähköisen kaupankäynnin palvelujen ja kansainvälisten toiminnanohjausratkaisujen johdossa.

Heikki Nikku
CEO, toimitusjohtaja
Logica Suomi Oy
puh. 0400 500 782

Henry Nieminen
Johtaja, Business Consulting
Logica Suomi Oy
Puh. 040 827 9622

Logica on IT-palveluyritys, joka yhdistää ihmiset, liiketoiminnan ja teknologian mahdollisuudet. Palveluksessamme on 39 000 henkilöä, joista Suomessa 3 100. Konsultoimme asiakkaitamme toiminnan kehittämisessä, integroimme tietojärjestelmiä ja olemme asiakkaidemme ulkoistuskumppani. Asiakkainamme on johtavia eurooppalaisia yrityksiä ja julkishallintoa. Sitoudumme pitkään yhteistyöhön ja perehdymme asiakkaidemme toimintaan. Innovatiivisten palveluiden avulla tuotamme asiakkaillemme arvoa. Logica on listattu Lontoon ja Amsterdarmin pörsseissä. Lisätietoja www.logica.fi ja www.logica.com.