Newsec Finland Oy

Nimitysuutisia kiinteistöalan palveluja tarjoavassa Newsecissä

Lehdistötiedote   •   Tammi 19, 2010 16:56 EET

Nimitys Newsec Asset Management Oy:ssä

Tekniikan tohtori Tomi Ventovuori on nimitetty Director, Corporate Real Estate Solutions (CRES) ja Newsec Asset Management Oy:n johtoryhmän jäseneksi. Perustettu CRES-yksikkö on erikoistunut strategisen toimitilajohtamisen management- ja konsultointipalveluihin. Tomi Ventovuori on aiemmin toiminut johtavana konsulttina Pöyry Building Services Oy:ssä.

Nimitys Newsec Finland Oy:ssä

Antti Tuomela on nimitetty Head of Corporate Real Estate, Northern Europe, vastuualueenaan koko Newsecin markkina-alueen strategisen toimitilajohtamisen liiketoiminnan laajentaminen ja kansainvälisten asiakkuuksien kehittäminen. Antti Tuomela on aiemmin toiminut liiketoiminnan kehitysjohtajana Suomessa ja jatkaa Newsec Finland Oy:n johtoryhmän jäsenenä.

Lisätietoja:

Kai Keituri, toimitusjohtaja
Newsec Finland Oy
puh 0400 400 930
kai.keituri@newsec.fi

Mikko Salla, toimitusjohtaja
Newsec Asset Management Oy
puh 040 5674 407
mikko.salla@newsec.fi

www.newsec.fi

Newsec tarjoaa palveluja kiinteistösijoittajille, kiinteistöomistajille sekä toimitilojen käyttäjille. Yhtiö on perustettu vuonna 1994 ja on yksityisten partnereiden omistama. Konsernissa on n. 700 työntekijää, josta 130 Suomessa. Markkina-aluettamme ovat kaikki Pohjoismaat ja Baltia. Olemme kasvaneet menestyksekkäästi perustamisestamme saakka. Lue lisää www.newsec.fi