NoframE Oy

NoframE Oy on nyt Google AdWords Certified Partner

Lehdistötiedote   •   Marras 21, 2010 20:18 EET

NoframE Oy vahvistaa asemiaan laadukkaana Google-mainonnan tuottajan ja asiakastilien ylläpitäjänä. Suomalainen ja suomalaisomistuksessa oleva NoframE Oy täyttää Googlen mainoskumppaneilleen asettamat tiukat vaatimukset ja on nyt virallinen Google AdWords Certified Partner.

Olemme ylpeitä saavutuksestamme ja pidämme sitä suuressa arvossa, sanoo NoframE Oy:n toinen perustaja ja toimitusjohtaja Marko Hasa. Certified Partner -tunnustus on meille, paitsi näyte ja todiste osaamisemme tasosta nopeasti muuttuvassa maailmassa, myös palkinto pitkäjänteisestä työstä osaamisen ja palvelun laadun puolesta. Eniten tästä hyötyvät kuitenkin asiakkaamme. Vanhat asiakkaamme saavat entistä ammattitaitoisempaa palvelua ja parempaa vastinetta investoinnelleen. Uudet asiakkaat voivat puolestaan entistä rauhallisemmin mielin antaa Google-mainontansa ja -tilinsä meidän hoitoomme, Marko Hasa linjaa. Toivotammekin uudet, Google-mainontaa harkitsevat tai jo tekevät yritykset asiakkaiksemme.

NoframE Oy on tamperelainen, edistyneitä ja tuloksellisia hakukonemainonnan ja hakukoneoptimoinnin palveluja tarjoava asiantuntijayritys.