Nordea Pankki Suomi Oyj

Nordea Pankki Suomi Oyj : Markkinatakaus warrantille TNOK2A 44NDS on päättynyt

Lehdistötiedote   •   Marras 22, 2011 22:25 EET

Nordea Bank Ab:n liikkeeseenlaskeman Turbo-warrantin markkinatakaus on päättynyt kohde-etuuden hinnan saavutettua Turbo-warrantin knock-out tason. Kyseisen Turbon juoksuaika ja kaupankäynti päättyivät 22.11.2011 klo 10:16. Markkinatakauksen päättyminen koskee seuraavaa Turbo-warranttia: Liikkeeseenlaskija: Nordea Bank AB Markkinatakaaja: Nordea Pankki Suomi Oyj Kaupankäyntitunnus: TNOK2A 44NDS ISIN-koodi: FI4000031976 Kohde-etuus: Nokia Corporation Knock-out -päivämäärä: 22.11.2011 Knock-out -taso: 4,50 Toteutushinta: 4,40 Kerroin: 1/2 Viimeinen kaupankäyntipäivä: 20.1.2012 Kohde-etuuden vertailuhintana käytetään knock-out hetkeä seuraavan kolmen tunnin alinta tasoa, joka on 4,314. Selvityssummaksi muodostuu 0,00 euroa. Turbo-warrantti on laskettu liikkeeseen Nordea Bank Ab:n 6.10.2011 päivätyn warranttiesitteen mukaisesti. Warranttiesite on saatavilla osoitteessa: www.nordea.fi/warrantit Lisätietoja: Nordea Pankki Suomi Oyj Juha Mikkilä Head of Equity Trading FI +358 9 369 49354 This announcement is distributed by Thomson Reuters on behalf of Thomson Reuters clients. The owner of this announcement warrants that: (i) the releases contained herein are protected by copyright and other applicable laws; and (ii) they are solely responsible for the content, accuracy and originality of the information contained therein. Source: Nordea Pankki Suomi Oyj via Thomson Reuters ONE [HUG#1565879]