Betsson Group

NordicBet pitää Vuoden sketsihahmokisaa kahden kauppana

Lehdistötiedote   •   Helmi 11, 2014 21:49 EET

Huippusuositun Putous-ohjelman Vuoden sketsihahmokilpailun voittotaistelu tiivistyy entisestään, kun jäljellä on neljä mahtavaa hahmoa. Vedonlyöntiyhtiö NordicBet on vahvasti Putous-huumassa mukana sketsihahmokilpailuun liittyvien voittajakertoimien muodossa. Kertoimet ovat jälleen muuttuneet hieman viime viikosta, mutta voittajasuosikki on pysynyt ennallaan.

NordicBetin kertoimien valossa näyttää edelleen siltä, että Antsku nappaa tänä vuonna itselleen himoitun Vuoden sketsihahmon tittelin. Jäbä Leisson on aivan Antskun kannassa kiinni, joten imatralaisen tunteilijan voitto ei missään nimessä ole kirkossa kuulutettu. Martin Niemeä povataan edellisen viikon tapaan seuraavaksi putoajaksi.

NordicBetin kerroinasetelma puhuu iGaming-asiantuntija Juha Kvistin mukaan omaa kieltään sketsihahmokisan ratkaisusta. ”Tämän vuoden sketsihahmokisa on kahden kauppa. Antsku ja Jäbä Leisson ovat omassa kastissaan, Ymmi Hinaaja saa pyöritellä sormiaan vielä muutaman lauantain ajan, kun taas Martin Niemen viiltävä tarina päättyy tulevana viikonloppuna”, Kvist toteaa.

Lisätietoja:

iGaming asiantuntija Juha Kvist, puh: 040-570 1500