Unibet Suomi

Norja kynii Huuhkajat harjoitusottelussa

Lehdistötiedote   •   Huhti 07, 2009 17:25 EEST

Vakuuttavasti Walesia vastaan pelannut Suomen jalkapallo A-maajoukkue kohtaa harjoitusottelussa keskiviikkona taisteluvalmiin Norjan. Peliyhtiö Unibetin mukaan viikingit tulevat antamaan Huuhkajille sulkasadon. Norjan voittokerroin on 1,80 ja Suomen vastaavasti peräti 4,65.

Mikäli Huuhkajat selviävät norjalaisten käsittelyssä edes tasapeliin, rahat palautuvat 3,30-kertaisena. Norjan 1-0 voitto antaa kertoimeksi 6,50 ja Suomen vastaava voitto 12,00.

Kaikki kertoimet osoitteessa www.unibet.com

Lisätietoja:
Liisa Matinvesi, p. +44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 20 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 3,1 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima.

Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.

Lisätietoja Unibet Group plc:stä osoitteesta www.unibetgroupplc.com