ThingLink Oy

Obama käyttää blogissaan suomalaista ThingLinkiä

Lehdistötiedote   •   Maalis 26, 2012 10:41 EEST

Yhdysvaltain presidentti Barak Obama on ryhtynyt käyttämään blogissaan suomalaisen ThingLinkin kuvatäggäys-teknologiaa. Obama julkaisi viime perjantaina kuvan illallisista, johon oli merkitty osallistujien kommentteja sekä linkkejä. Linkit tulevat näkyviin viemällä hiiren kuvan päälle.

ThingLink on noussut nopeaa vauhtia johtavaksi kuvatäggäyspalveluksi Yhdysvalloissa. Palveluun on kirjautunut vuoden aikana yli 20 000 julkaisijaa mukaanlukien useat levy-yhtiöt, NASA sekä sanomalehdet kuten National Post ja Guardian.

Suomalaiset poliitikot tai sanomalehdet eivät vielä käytä ThingLinkiä.

Lisätietoja: Jonas Forth, jonas@thinglink.com, +358-50-9232486

ThingLink on Ulla Engeströmin ja Janne Jalkasen johtama, vuonna 2008 perustettu suomalais-amerikkalainen yritys, jonka luomat palvelut tekevät kuvista interaktiivisia ja sosiaalisia.

ThingLink tuottaa teknologiaa, joka muuttaa kuvat julkaisualustaksi tiedonhakuun, kaupankäyntiin, viihteeseen ja sosiaaliseen kanssakäymiseen. Brändit, julkaisijat ja bloggajaat hyödyntävät ThingLinkin sisältötageja kuvissaan jakamalla linkkejä, kohdentamalla kotisivujensa liikennettä ja tuottamalla kuvapohjaisia mainoskampanjoita.