Olvi Oyj

Olvi Oyj:n varsinainen yhtiökokous

Lehdistötiedote   •   Joulu 22, 2015 09:03 EET

Olvi Oyj on julkaissut 22.12.2015 pörssitiedotteesaan seuraavaa:

Yhtiön hallitus kutsuu koolle yhtiökokouksen. Yhtiökokouskutsu julkaistaan viikolla 12. Olvi Oyj:n varsinaisen yhtiökokouksen suunniteltu kokouspäivä on torstai 14.4.2016.

Osakkeenomistajan mahdollinen pyyntö saada vaatimansa asia Olvi Oyj:n varsinaisen yhtiökokouksen 2016 käsiteltäväksi tulee toimittaa Olvi Oyj:n hallitukselle 25.2.2016 mennessä.

Pyyntö on lähetettävä perusteluineen tai päätösehdotuksineen kirjallisesti osoitteeseen: Olvi Oyj, Konsernihallinto, PL 16, 74100 Iisalmi tai
sähköpostitse: hallinto(at)olvi.fi.

Kaikki yhtiökokoukseen liittyvä aineisto kootaan yhtiön verkkosivuille Yhtiökokous 2016 -osioon. Vuosikertomus julkaistaan 24.3.2016. Vuosikertomus sisältää hallituksen toimintakertomuksen, konsernin ja emoyhtiön tilinpäätöksen sekä tilintarkastuskertomuksen tilikaudelta 1.1. - 31.12.2015. Samalla julkaistaan selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä (Corporate Governance Statement) sekä palkat ja palkkiot -raportti tilivuodelta 2015.

Olvi Oyj on Olvi-konsernin emoyhtiö. Olvin panimo sijaitsee Suomessa Iisalmessa. Lisäksi Olvilla on tytäryhtiö Virossa, Latviassa, Liettuassa ja Valko-Venäjällä. Olvi on ainoa itsenäisenä suomalaisena 1800-luvulta säilynyt panimo. Suomalainen Olvi luo positiivisia makunautintoja. Olvi on valmistanut juomia jo 137 vuoden ajan Iisalmessa, ja nykyisin yhtiö toimii paikallisesti Suomessa, Valko-Venäjällä ja Baltian maissa.