Biltema Suomi Oy

Opintie kutsuu koululaista - älä uppoa tarvikesuohon

Lehdistötiedote   •   Elo 23, 2013 10:31 EEST

Koulutielle tarvitaan avoimen mielen ja oikean asenteen lisäksi laadukkaita opiskelutarvikkeita. Reppuun tulee pakata vihkoja ja kyniä ja tietysti penaali, jossa muistiinpanovälineitä säilytetään. Tämän syksyn suosikkeja ovat kirkkaat värit ja rohkeat kuviot.

Repun ja sen sisällön hankkiminen saattaa aiheuttaa isille ja äideille harmaita hiuksia. Lapsille on usein tärkeää seurata uusimpia muotivillityksiä, vaikka vanhemmille enemmän merkitsevät tuotteen hinta, laatu ja kestävyys. Molempien miellyttäminenkin on mahdollista, kun vertailee tarjontaa esimerkiksi netissä.

Repun suhde opiskelijaan on läheinen ja kestää parhaimmillaan vuosia, ja juuri siksi se onki valittava huolella. Tyylitietoinen koululainen voi pakata opiskelutarvikkeensa repun sijasta myös olkalaukkuun. Pääasia on, ettei reppu tai laukku vahingoita kantajansa selkää tai olkapäitä.

Lehtiöihin ei kannata sijoittaa kovinkaan suuria summia, sillä aakkosten harjoitteluun kuluu sivu jos toinenkin. Muistikirjaan voi jo panostaa enemmän, sillä sen sivujen tärkeisiin tietoihin ja kirjauksiin palataan yhä uudestaan, ja silloin kannen kuosin roolikin kasvaa suuremmaksi.

Huono kynä toimii heikommin kuin hyvä, joten laadukkaisiin välineisiin on syytä panostaa. Oppitunneilla on tarvetta muillekin kuin lyijykynille. Mukaan kannattaa pakata peruskynien lisäksi myös korostuskynä ja liimapuikko, pyyhekumeja unohtamatta.

Tuotetiedot:
Lehtiöt 1,19€ (28-353 - 28-358)
Muistikirjat 2,49€ (28-367 - 28-369)
Koulunaloitussarja tytöille ja pojille 2,49€ (28-393, 28-394)
Penaalit alk. 1,49€ (28-395 - 28-397)
Reput alk. 8,99€ (28-373 - 28-374)
Olkalaukku 9,99€ (28-379)