Finnjumping ry

Oslo 2011 mäkihypyn ja yhdistetyn tiedotustilaisuudet ja yhteystietoja

Lehdistötiedote   •   Helmi 10, 2011 22:02 EET

MM-kisoihin Lillehammerin kautta matkaavan yhdistetyn joukkueen (Janne Ryynänen, Eetu Vähäsöyrinki, Joni Karjalainen, Kimmo Savolainen) haastattelumahdollisuus keskiviikkona 16.2. Helsinki-Vantaan lentoasemalla klo 11. Haastattelupyynnöt pyydetään ilmoittamaan Finnjumpingiin Niina Pirskaselle: niina.pirskanen@finnjumping.fi tiistaihin 15.2. klo 14 mennessä.
MM-kisoihin matkaavan mäkihypyn Suomen joukkueen (miehet ja Julia Kykkänen) sekä Hannu Mannisen haastattelumahdollisuus tiistaina 22.2. klo 14.00 Helsinki-Vantaan lentoasemalla. Haastattelupyynnöt pyydetään ilmoittamaan Niina Pirskaselle 21.2. klo 12 mennessä.

MM-kisojen avausinfot
Mäkihypyn ja yhditetyn MM-kisojen avausinfot järjestetään keskiviikkona 23.2. Suomen joukkueen hotellilla Radisson Blu Park Fornebussa (Fornebuparken, Fornebuveien 80)
klo 18.30 Mäkihypyn miesten joukkue ja Julia Kykkänen
klo 19.30 yhdistetyn joukkue