Paf

Ottaako Marit Björgen 6 kultaa – Paf Crazy Veto koko MM-hiihdon ajan

Lehdistötiedote   •   Helmi 24, 2011 10:49 EET

Hop hop!

Tarjoamme MM-hiihdon jokaisena kisapäivänä uuden Crazy–vedon. Ensimmäisenä vuorossa on MM-kuningatar Marit Björgen.

Naisten maastohiihto – Ottaako Marit Björgen 6 kultaa?
Kyllä - 20,00

Björgenin todennäköisesti vaikein etappi on edessä jo ensimmäisenä kisapäivänä kun luvassa on sekä naisten että miesten vapaa sprintti.

Naiset:
Hallitseva mestari: Arianna Follis (ITA)
Ennakkosuosikit: Kikkan Randall (USA), Marit Björgen (NOR)
Pohjoismaiset toivot: Marit Björgen, Maiken Caspersen Falla, Hanna Falk, Ida Ingemarsdotter, Pirjo Muranen, Krista Lähtenmäkiy y.m.

Miehet:
Hallitseva mestari: Ola Vigen Hattestad (NOR)
Ennakkosuosikit: Alexey Petukhov (RUS), Emil Jönsson (SWE), Ola Vigen Hattestad (NOR)
Pohjoismaiset toivot: Emil Jönsson, Ola Vigen Hattestad, Anders Gloersen, Marcus Hellner, Matias Strandvall y.m.

Kertoimet yli 4,56 – Voita pelirahaa

Pelaa yhden rivin yli 4,56 kertoimella, sisältäen vähintään kaksi Hiihdon MM-kisaa. Arvomme kaikkien vähintään 4,56 kertoimella pelanneiden kesken 20 euroa pelirahaa joka kilpailupäivä.

Kertoimet ovat osoitteessa:  www.paf.com

Paf on julkisoikeudellinen yhdistys, joka on yli 40 vuoden ajan tarjonnut asiakkailleen turvallisia ja viihteellisiä rahapelejä. Pafin laajaan pelivalikoimaan kuuluvat peliautomaatit, bingo, lotto, pokeri, kasinopelit, taitopelit ja vedonlyönti kilpailukykyisellä vedonlyöntisuhteella internetissä, risteilyaluksilla sekä Ahvenanmaalla. Vuonna 2009 Pafin nettotuotto kasvoi 20 miljoonaan euroon, jotka jaettiin kokonaisuudessaan yleishyödyllisille järjestöille. Paf-konsernissa työskentelee yli 350 työntekijää Maarianhaminassa, Helsingissä, Tukholmassa, Tallinnassa ja Madridissa. Lisää tietoa sivuilta www.paf.com.