Unibet Suomi

Oululainen Jarkko Komula haastaa dartsin maailmanmestarin

Lehdistötiedote   •   Joulu 18, 2009 17:28 EET

Dartsin maailmanmestaruuskisat käynnistyvät 18.12. Lontoossa. Peliyhtiö Unibet uskoo, että voiton vie brittiläinen Phil Taylor. Tayloria haastamaan saapuu myös Jarkko Komula Oulusta.

Peliyhtiö Unibet pitää Ison-Britannian kokenutta Phil Tayloria dartsin MM-kisojen ylivoimaisena voittajasuosikkina. Puolustavalla maailmanmestarilla on tähtäimessään jo 15. mestaruustitteli. Unibet antaa Taylorille kertoimen 1,40.

Mukana kisaamassa on myös 33-vuotias oululainen Jarkko Komula, joka tunnetaan darts-piireissä hymyilemättömyytensä vuoksi nimellä Smiley. Unibet antaa Komulalle kertoimen 500,00.

Dartsin maailmanmestaruudesta kisataan Lontoossa 18.12.−3.1. Unibet järjestää live-streamin ja vedonlyönnin turnauksen jokaisesta ottelusta. Turnausta voi seurata livenä osoitteessa www.planetdarts.tv

Darts kertoimet
PDC World Championship

Lisätietoja: Liisa Matinvesi, p. +44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-peliyhtiö, joka on listattu OMX Pohjoismaisessa pörssissä Tukholmassa. Unibet on yksi Euroopan suurimpia yksityisomistuksessa olevia peliyhtiöitä ja palvelee 20 eri kielellä (www.unibet.com). Unibetillä on yli 2,7 miljoonaa rekisteröitynyttä asiakasta 100 maassa. Unibet on EGBA:n (European Gaming and Betting Associationin) ja RGA:n, (Remote Gambling Association) jäsen sekä G4:n (Global Gaming Guidance Group) hyväksymä. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden suurimman online-bingoa tarjoavan yrityksen Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman raviurheiluportaalin Travnetin.