SUBWAY

Oulun Raksilassa avattiin 1.9.2010 SUBWAY® -ketjun tuorein ravintola

Lehdistötiedote   •   Syys 02, 2010 15:35 EEST

SUBWAY® - ketjun kasvu Suomessa jatkuu, kun Oulun Raksila sai oman SUBWAY® -ravintolansa. Herkulliset, uunituoreet täytetyt leivät valtasivat jälleen palan Suomea; onhan kyseessä jo Suomen 81. SUBWAY® -ravintola. Oulun aikaisempien kahden SUBWAY® -ravintolan seuraan liittyvä Raksilan ravintola sijaitsee osoitteessa Tehtaankatu 1, eli Osuuskauppa Arinan hallinnoiman S-Marketin yhteydessä. Sijaintinsa puolesta ravintola tavoittaa niin lounastuntiaan viettävät työntekijät, nälkäiset opiskelijat, kuin S-ryhmän palvelukokonaisuudessa asioivat perheetkin. Kyseessä on ketjun ensimmäinen hanke S-ryhmän hallinnoimassa liiketilassa.

Yrittäjillä, Markku Jyrkiäisellä ja Terhi Lehtimäellä on vankka kokemus ketjuyrittäjyydestä. He ovat mukana useissa SUBWAY® -ravintoloissa ympäri Suomea, mm. Seinäjoella, Vaasassa, Raahessa, Kuopiossa, Kempeleessä, Oulussa ja Mikkelissä. Raksilan ravintola onkin merkkipaalu Jyrkiäisen uralla; kyseessä on yrittäjän 10. SUBWAY® -ravintola.

Lisätietoja:

Petteri Lehtimäki