Outokumpu

Outokumpu Oyj - muutos konsernin johtoryhmässä

Lehdistötiedote   •   Kesä 01, 2011 12:33 EEST

Outokumpu ja Specialty Stainless -yksiköstä vastaava johtaja Bo Annvik ovat sopineet, että Annvik jättää nykyisen tehtävänsä ja konsernin johtoryhmän jäsenyyden 30.6.2011 jatkaakseen uusien haasteiden parissa yhtiön ulkopuolella. Hänen työsuhteensa Outokummussa päättyy 31.12.2011. Toimitusketjun hallinnasta vastaava johtaja ja konsernin johtoryhmän jäsen Jamie Allan ottaa toistaiseksi vastuulleen Annvikin tehtävät siihen saakka, kunnes Annvikin seuraaja on nimitetty. Tällä välin Allanin nykyisiä tehtäviä hoitaa muu toimitusketjun hallinnan organisaatio. OUTOKUMPU OYJ Outokumpu on yksi maailman johtavista ruostumattoman teräksen tuottajista, jonka visiona on olla alan kiistaton ykkönen. Useilla eri aloilla toimivat asiakkaamme ympäri maailmaa käyttävät ruostumatonta terästämme ja palvelujamme. Ruostumaton teräs on sataprosenttisesti kierrätettävä, erittäin luja ja pitkäikäinen materiaali, joka on kestävän tulevaisuuden tärkeimpiä rakennusaineita. Outokummun palveluksessa on noin 8 000 henkilöä yli 30 maassa. Pääkonttori sijaitsee Espoossa. Outokumpu on listattuna NASDAQ OMX Helsingissä. www.outokumpu.com FIN Bo Annvik 1.6.2011: http://hugin.info/3010/R/1520513/456854pdf This announcement is distributed by Thomson Reuters on behalf of Thomson Reuters clients. The owner of this announcement warrants that: (i) the releases contained herein are protected by copyright and other applicable laws; and (ii) they are solely responsible for the content, accuracy and originality of the information contained therein. Source: Outokumpu Oyj via Thomson Reuters ONE [HUG#1520513]