Packard Bell Finland

Packard Bell lanseeraa markkinoiden ohuimman all-in-one-PC:n

Lehdistötiedote   •   Marras 22, 2011 15:43 EET

Packard Bell on juuri lanseerannut PB OneTwo:n uuden version, joka on all-in-one-PC. Uusi PB OneTwo on 65 prosenttia edeltäjäänsä ohuempi ja siinä on moderniin kotiin sopiva tyylikäs muotoilu. Samalla se on eräs markkinoiden tehokkaimpia all-in-one-tietokoneita, joka kokoaa koko perheen sähköiset viihdetarpeet yhteen ja samaan paikkaan.

PB OneTwo muistuttaa tyylikästä, jalallista litteää näyttöä, jonka voi kääntää mihin tahansa haluttuun suuntaan. Sitä se myös on, mutta se on paljon muutakin! PB OneTwo on integroitu elokuvateatteri, digitaali-TV, äänentoistojärjestelmä, valokuvagalleria, monitori, DVD-soitin/-tallennin ja paljon muuta. Kaikki tiivistettynä tyylikkääseen muotoiluun, jota voi yhtenä hetkenä käyttää kirjoituspöydän monitorina ja seuraavana kantaa olohuoneeseen ja käyttää televisiona.

Paitsi että se tuo kotiin osan tyylikästä muotoilua on PB OneTwo myös varustettu intuitiivisella kosketusnäytöllä, jonka avulla käyttäjä voi sormenpäitään käyttäen vierittää, selata ja zoomata. Packard Bell TouchPortal antaa käyttäjälle mahdollisuuden vetää ja pudottaa suosikkiohjelmia ja järjestää ne haluamaansa järjestykseen. TouchBrowser mahdollistaa Internet-selaimen nopean avaamisen, TouchFriends yhdistää yksinkertaisesti painamalla käyttäjän Facebookin, Flickrin tai YouTuben kaltaisiin sosiaalisiin medioihin, kun taas TouchMemo yhdistettynä aika- ja sää-widgeteihin antaa nopean pääsyn tärkeisiin tietoihin. Musiikkia, valokuvia ja videota käsitellään myös kosketusoptimoiduin sovelluksin, jotka antavat käyttäjälle mahdollisuuden valvoa ja nauttia suosikkimedioistaan. PB OneTwo on myös saatavilla ilman kosketusnäyttöä.

PB OneTwo:ssa on useampi mahdollisuus ulkoisten yksikköjen kytkemiseksi, mukaan lukien 4 USB 2.0-porttia, 2 USB 3.0-porttia erityisen nopeaa tiedonsiirtoa varten, yksi 5-in-1 kortinlukija, HDMI ®-in, äänen sisään- ja ulospistokkeet, mikä tarkoittaa, että koneeseen voi helposti kytkeä digitaalisen kameran, tabletin, kännykän, kovalevyn, pääasiallisen puhelimen ym.

PB OneTwo:n teho johtuu 2. sukupolven Intel ® Core™-prosessorista, joka varmistaa, että käyttäjät voivat ongelmitta katsoa Blu-Ray-elokuvan tai pelata mitä vaativampia videopelejä. Grafiikan toimittaa NVIDIA ®, AMD tai Intel ®, joka tukee Full HD 16:9-näyttöä (1920x1080 resoluutio), joka on saatavilla kokovaihtoehdoissa 21,5" tai 23". Ääni luodaan 5,1 Creative ® THX ® TruStudio PC ™ avulla, joka käyttää kaksi x 2,5 W kaiutinta antamaan käyttäjälle tilaäänikokemuksen.

Hinta ja saatavuus

PB OneTwo on saatavilla joulukuuhun saakka tavoitehintaan alk. 699 euroa sis. ALV.

Lisätietoja (Please reply in English regarding request for test-products):

Martin Westergaard, PR-consultant, Access PR

Kännykkä: + 45 26 13 00 47

Sähköposti: mw@access-pr.dk

Tietoa Packard Bellistä

Packard Bell oli kotioloissa käytettävien tietokoneiden edelläkävijä ja muunsi hankalan mutta käytännöllisen työkalun tämän päivän modernien kotien käyttäjäystävälliseksi, välttämättömäksi yksiköksi. Packard Bellin tuotteet tunnistaa siitä, että ne ovat tyylikkäitä tuotteita, joissa on fiksut toiminnot ja jotka ovat kaikkien saatavilla. Vuonna 2008 Taiwanissa sijaitseva Acer Inc. Osti Packard Bellin, ja yhdessä ne muodostavat tänään maailman toiseksi suurimman tietokoneyhtiön. Acer-ryhmän jäsenenä Packard Bell pyrkii suunnittelemaan ympäristöystävällisiä tuotteista ja luomaan yhteistyössä hankkijoidensa kanssa vihreän toimitusketjun. Lisätietoja saat käymällä osoitteessa: www.packardbell.dk