Paf

Paf-asiakas voitti 5,3 miljoonan euron jättipotin

Lehdistötiedote   •   Helmi 23, 2011 09:42 EET

Ruotsin Smålandista kotoisin oleva nainen pelasi jättipotin itselleen Paf.com:in Mega Fortune peliautomaatilla.  5,3 miljoonaa euroa on tähän asti ahvenanmaalaisen Pafin historian suurin jakama voittopotti.

Voittopotti on jopa kolmas tai nejläs suurin automaattivoitto maalilmalla.

– Olemme hyvin iloisia voidessamme jakaa näin mittavan jättipotin. Asiakkaidemme pelihaaveiden toteuttaminen tuntuu aivan mahtavalta. Tällä hetkellä meillä on useita yli 3 miljoonan euron jättipotteja, jotka odottavat voittajaansa, sanoo Pafin kotimarkkinoiden johtaja Robert Söderdahl.

Iloinen voittaja pelasi Smålandissa Paf.com:in Mega Fortune peliautomaattia, kun kaikki symbolit yhtäkkiä pysähtyivät oikeassa järjestyksessä.

– On vaikea tajuta, kuinka suuresta rahamäärästä tässä oikein on kysymys, mutta otan päivän kerrallaan ja sulatan asiaa hiljalleen.  Aion ostaa talon ja huolehtia siitä, että perheelläni ja rakkaillani on asiat hyvin. Lahjoitan osan myös hyväntekeväisyyteen, anonyymina pysyttelevä ennätysvoittaja sanoo.

Mega Fortune peliautomaatti on osa Net Entertainments jättipottiverkostoa, jossa on niin sanottu kasvava jättipotti. Tämä tarkoittaa sitä, että joka kertaa kun joku netissä pelaa automaatilla, pieni  osa panoksesta siirtyy suoraan kokonaisjättipottiin. Kun kysymyksessä on suosittu peli, jolla on useita käyttäjiä, jättipotti kasvaa helposti hyvin nopeasti, kunnes joku onnellinen voittaja kahmii itselleen koko summan.

– Myös tämänkaltaisissa onnellisissa tilanteissa on tärkeää, että peliyhtiönä kannamme vastuumme. Otamme aina henkilökohtaisesti yhteyttä voittajaan ja autamme häntä käytännön asioissa. Suosittelemme myös aina, että voittaja salaisi  identiteettinsä, Söderdahl sanoo.

Mega Fortunen maanantaivoitto oli siis suurin koskaan peliautomaatista voitettu jättipotti Ruotsissa. Mutta kasvavia jättipottia on vielä voittamatta muissa peliautomaateissa ja summat kasvavat päivä päivältä.

–Paf.com:in Arabian Nights peliautomaatissa on esimerkiksi tällä hetkellä runsaan 3 miljoonan euron jättipotti.  Toivottavasti minulla on pian ilo soittaa uudelle onnelliselle jättipotin voittajalle, Robert Söderdahl sanoo.

Lisätietoja antavat:
Robert Söderdahl
robert.soderdahl@paf.com

Krille Mattsson

krille.mattsson@paf.com

Paf on julkisoikeudellinen yhdistys, joka on yli 40 vuoden ajan tarjonnut asiakkailleen turvallisia ja viihteellisiä rahapelejä. Pafin laajaan pelivalikoimaan kuuluvat peliautomaatit, bingo, lotto, pokeri, kasinopelit, taitopelit ja vedonlyönti kilpailukykyisellä vedonlyöntisuhteella internetissä, risteilyaluksilla sekä Ahvenanmaalla. Vuonna 2009 Pafin nettotuotto kasvoi 20 miljoonaan euroon, jotka jaettiin kokonaisuudessaan yleishyödyllisille järjestöille. Paf-konsernissa työskentelee yli 350 työntekijää Maarianhaminassa, Helsingissä, Tukholmassa, Tallinnassa ja Madridissa. Lisää tietoa sivuilta www.paf.com.