Paf

Paf Poker Challengessa on taattu 75 000 euron palkintopotti

Lehdistötiedote   •   Joulu 02, 2009 14:13 EET

Linus Englund voitti Paf Poker Challenge 2009. Kuva: Paf

Paf Poker Challenge 2010-turnaukseen –  jonka taattu palkintopotti on 75 000 euroa – on enää vajaat kuusi kuukautta.
– Karsinnat pääturnaukseen ovat jo käynnistyneet Paf.comilla, sanoo Pafin live-pokeripäällikkö Jan-Erik Karlsson.

Paf Poker Challengen, joka pelataan kuudennen kerran 16.-18. huhtikuuta 2010, tavoitteena on olla mittavin Ahvenanmaalla tähän asti pelattu live-pokeriturnaus.           – Odotamme saavamme ensi vuonna 150 osallistujaa 600 + 40 euron sisäänostolla, mikä merkitsee aiemman 94 osallistujan ennätyksen rikkoutumista, toteaa Pafin live-pokeripäällikkö Jan-Erik Karlsson.

5 000 euroa extraa

Ahvenanmaalainen peliyhtiö Paf takaa 75 000 euron palkintopotin, jonka lisäksi se vuoden 2009 tapaan lisää 5 000 euroa oheisaktiviteetteihin viikonlopun aikana. Pelipaikka on myös sama, eli Alandican kulttuuri- ja kongressikeskus, joka sijaitsee Maarianhaminassa hotelli Arkipelagin välittömässä läheisyydessä.

Ilmainen mahdollisuus finaaliin

Karsinnat internetissä ovat jo alkaneet Paf.comilla, ja ensimmäinen karsintakierros jatkuu 10. tammikuuta 2010 saakka. Siihen mennessä Pafin yksitoista ensimmäistä jatkoon karsiutunutta pelaajaa ovat selvillä.

– Uutta Paf Poker Challenge 2010:ssä on, että pelaaja voi päästä ilmaiseksi koko matkan finaaliin, toisin sanoen pääturnaukseen, sillä Paf on järjestänyt päivittäisiä ilmaisturnauksia netissä, jotka oikeuttavat jäljellä oleviin karsintaturnauksiin, valaisee Karlsson.

Tähän saakka mittavin kampanja

Tammikuun 10. päivä lanseerataan loput pokerikampanjasta, joka liittyy 16.-18. huhtikuuta 2010 Ahvenanmaalla pelattavaan Paf Poker Challengeen. – Siitä tulee Pafin suurin tähänastinen pokerikampanja. Uskon myös, että ennätysmäärä online- ja live-pelaajia osallistuu Paf Poker Challenge 2010:een, sillä meillä on ensiluokkaiset järjestelyt ja oikean ajankohdan lisäksi hyvä maine, sanoo Pafin pokerista vastaava tuotepäällikkö Tomas Nilsson lopuksi.

Lisätietoja:

Krille Mattsson

krille.mattsson@paf.com

Paf on julkisoikeudellinen yhdistys, joka on tarjonnut turvallisia viihdepelejä jo yli 40 vuotta. Pafin laajaan tarjontaan sisältyy peliautomaatit, bingo, arpapelit, pokeri, kasinopeli, taitopelit ja vedonlyönti,  joita markkinoidaan erittäin kilpailukykyisin kertoimin internetissä, laivoilla ja Ahvenanmaalla. Pelitoiminnasta saatu ylijäämä kohdistetaan yleishyödyllisiin tarkoituksiin. Vuonna 2008 Paf-konsernin liikevaihto oli 106 miljoonaa euroa, josta voiton osuus oli 27 miljoonaa euroa. Paf-konsernissa on yli 350 työntekijää Maarianhaminassa, Helsingissä, Tukholmassa, Tallinnassa ja Madridissa. Lisätietoja osoitteesta www.paf.com.

Paf • PL 241, AX–22 101 MAARIANHAMINA, Ahvenanmaa, SUOMI • Puh +358 18 24 200, Faksi +358 18 22 030 • S-posti: info@paf.com