Paf

Pafin pokeriturnaus Atléticon tähtipelaajien kanssa Vicente Calderon -stadionilla

Lehdistötiedote   •   Helmi 01, 2011 09:26 EET

Ahvenanmaalainen peliyhtiö Paf järjestää 9. päivä maaliskuuta ”Paf Poker with the Stars” –pokeriturnauksen Vicente Calderon -stadionilla. Turnaukseen osallistuu useita tähtipelaajia kuuluisasta espanjalaisesta jalkapallojoukkueesta Atlético Madrid.

– Asiakkaillemme avautuu näin ainutlaatuinen tilaisuus tavata Atlético Madridin tähtipelaajia, sanoo Pafin kotimarkkinoiden johtaja Robert Söderdahl.

Kuuluisan madridilaisen Vicente Calderonin VIP-aulassa tulee olemaan yhteensä kahdeksan Paf-pelipöytää. Paf Poker with the Stars –turnaukseen osallistuu vähintään kahdeksan Atlético-pelaajaa, mm. joukkueen tähtipelaaja Diego Forlán sekä joukkueen kapteeni Antonio López.

– Meillä on kymmenen pokeripakettia, joihin sisältyy matkat, majoitus, tapaksia ja pokeria Paf.comin Spade pokerissa. Paketti on kahdelle henkilölle, selventää Söderdahl.

Paf on turnauksessa myös lisännyt kaksi pakettia Paf Poker Challengeen, joka pelataan 20.–22. toukokuuta 2011. Paf Poker with the Stars –turnauksen voittaja saa lisäksi lahjoittaa 3 000 euroa  hyväntekeväisyyskohteeseen.

Pafin pohjoismaisten peliasiakkaiden pokerikarsinnat käydään viitenä eri päivänä ja niiden sisäänostohinta on vain 5,50 dollaria.

Karsinnat (CET):

Tiistai 1. helmikuuta klo 19:45
Perjantai 4. helmikuuta klo 19:45
Tiistai 8. helmikuuta klo 19:45
Perjantai 11. helmikuuta klo 19:45
Tiistai 15. helmikuuta klo 19:45

Ahvenanmaan Raha-automaattiyhdistys Paf perustettiin yli 40 vuotta sitten tavoitteenaan kerätä varoja yleishyödyllisiin tarkoituksiin. Nykyisin Paf järjestää pelitoimintaa internetissä, aluksilla ja Ahvenanmaalla. Pafin toiminnasta jaettava ylijäämä kohdistetaan yleishyödyllisiin tarkoituksiin, kuten nuorisojärjestöille, vammaisorganisaatioille ja meripelastustoiminnalle.

Lisätietoja antaa:

Robert Söderdahl
robert.soderdahl@paf.com

Paf on julkisoikeudellinen yhdistys, joka on yli 40 vuoden ajan tarjonnut asiakkailleen turvallisia ja viihteellisiä rahapelejä. Pafin laajaan pelivalikoimaan kuuluvat peliautomaatit, bingo, lotto, pokeri, kasinopelit, taitopelit ja vedonlyönti kilpailukykyisellä vedonlyöntisuhteella internetissä, risteilyaluksilla sekä Ahvenanmaalla. Vuonna 2009 Pafin nettotuotto kasvoi 20 miljoonaan euroon, jotka jaettiin kokonaisuudessaan yleishyödyllisille järjestöille. Paf-konsernissa työskentelee yli 350 työntekijää Maarianhaminassa, Helsingissä, Tukholmassa, Tallinnassa ja Madridissa. Lisää tietoa sivuilta www.paf.com.