Tempur Sealy Suomi Oy

Pakkaa joulupaketteihin levollisesti nukuttuja öitä ja virkeitä aamuja

Lehdistötiedote   •   Joulu 11, 2015 14:05 EET

TEMPUR auttaa jouluhankintojen tekemisessä, kun haluat ilahduttaa läheistäsi laadulla ja hyvällä ololla joka päivä. TEMPUR-paketeista paljastuu levollisesti nukuttuja öitä ja virkeitä aamuja.

TEMPUR-tyynyvalikoimasta löydät lahjan jokaiselle: ystävälle, jota haluat ilahduttaa, perheenjäsenelle, jolle haluat tarjota huolettomat yöunet ja jopa sille läheiselle, jolle on kaikista vaikein keksiä sopivaa lahjaa. TEMPUR-tyyny ilahduttaa aina saajaansa! Joulun alla tarjoamme tyynyn ostajalle kaupan päälle lahjasetin – tämä tarjous kannattaa hyödyntää!

Vaihtelunhaluiselle TEMPUR Ombracio

TEMPUR Ombracio -tyyny on muotoiltu siten, että nukkujan asento pysyy luonnollisen rentona missä asennossa tahansa – tyynyn siivekäs muoto rentouttaa lihaksia, tukee niskaa ja hartioita sekä vapauttaa hengityksen. Niinpä TEMPUR Ombracio sopiikin erittäin hyvin asentoa usein vaihtavalle nukkujalle. TEMPUR Ombracio luo jopa vatsallaan nukkuvalle optimaalisen asennon. Ainutlaatuinen TEMPUR -materiaali muotoutuu tukemaan nukkumista joka asennossa.

Valitse TEMPUR Millennium selällään ja kyljellään nukkuvalle

TEMPUR Millennium-tukityynyä suosittelemme etenkin selkä- ja niskasäryistä kärsiville ja kaikille, jotka toivovat tyynyltä voimakasta tukea niskalle. Tyynyn eteenpäin kallistuva reuna ja keskisyvennys tukevat ihanteellisesti selällään tai kyljellään nukkuvaa ja rauhallinen lepo luonnollisessa asennossa on helppo saavuttaa. Kun pää on keskellä tyynyä, löytyy miellyttävin asento selin nukkumiseen. Kyljelle kääntyessä pää siirtyy tyynyn korkeampaan päähän, ja optimaalinen tuki kylkiasentoon syntyy automaattisesti.

Perinteikäs TEMPUR Original kylkiasennossa nukkuvalle

Klassikkomme TEMPUR Original ilahduttaa kylkiasennossa nukkuvaa. Sen ergonominen kaareva muotoilu tukee niskan, pään ja hartiaseudun luonnollisia muotoja ja palauttaa selkärangan sen luonnolliseen asentoon. TEMPUR Original sopii erityisen hyvin selkä- ja niskakivuista kärsivälle tai kipujen ehkäisyyn, sillä niskan ja pään muotoihin mukautuvana se vähentää hartiaseudun kireyttä ja jäykkyyttä.

Miksi TEMPUR?

Alun perin NASA:n käyttöön kehitelty TEMPUR -materiaali luo optimaaliset olosuhteet hyvälle unelle. Materiaalin lämpötilaherkkyyden ansiosta TEMPUR -tyynyt muotoutuvat yksilöllisesti, kehon muotojen mukaan. TEMPUR -tyyny tukee nukkujan asentoa ja vähentää painepisteiden aiheuttamaa epämukavuutta. Mukavuuden ja tuen täydellinen balanssi ovat tehneet TEMPUR-tuotteista kuluttajien suosikkeja. Materiaali on myös helposti hoidettava ja puhdistettava.

Kaupan päälle lisää laatua: Pallukka-hierontaväline ja Unimaski samaan pakettiin

Mekin olemme joulumielellä: tarjoamme jokaiselle TEMPUR -tyynyn ostajalle kaupan päälle lahjasetin, joka sisältää Pallukka-hierontavälineen ja Unimaskin. Kaupanpäällispaketin arvo on 60 euroa.

Pallukka-hierontaväline hieroo jännitykset ja lihaskivut pois niskasta, hartioista, selästä ja jaloista. Se on yksinkertaisen helppo apuväline lihasten rentoutukseen. Kasvoja pehmeästi myötäilevä Unimaski taas helpottaa nukahtamista valoisassa tai vieraassa ympäristössä. Viilennettynä sen on huomattu helpottavan myös migreenin ja muiden päänsärkyjen oireita.

Laadukas TEMPUR -tyyny, Pallukka ja Unimaski – siinä paketti, joka ilahduttaa ja hyödyttää saajaansa pitkään!

TEMPUR tunnetaan tutkitusti hyvinvointia edistävistä, kehon lämmön tunnistavasta materiaalista valmistetuista patjoista ja tyynyistä. TEMPUR-tuotteita myydään lähes 80 maassa. TEMPUR+Sealy Suomi Oy on osa TEMPUR+SEALY -konsernia (New Yorkin pörssissä: TPX), joka on maailman suurin alan valmistaja.