Fashionstore

Paljon uusia Guess-paitoja Fashionstore.fi -verkkokaupassa

Lehdistötiedote   •   Syys 16, 2010 13:35 EEST

Fashionstoren valikoimaan on nyt tullut paljon uusia Guessin paitoja naisille. Uutuuksista löytyy t-paitoja, pitkähihaisia paitoja kuin tuubitoppejakin.

Valikoimasta löytyy esim. upea Guess Selina tuubitoppi. Joitain paitoja löytyy sekä valkoisena että mustana, esim. Edna tuubitoppi ja Cometa pitkähihainen t-paita. Jenell t-paitoja taas löytyy sekä harmaana että mustana versiona.

Guessin faneille on myös tiedossa syksyllä muutakin kivaa kuin uusia tuotteita. Lauantaina 25.9.2010 järjestetään nimittäin vuoden odotetuin muoti-ilta Guess Starry Evening, johon voi voittaa liput Fashionstoren kautta. Kanta-asiakkaat osallistuvat arvontaan automaattisesti, joten kannattaa rekisteröityä kanta-asiakkaaksi heti! Kilpailuun voi osallistua myös täyttämällä arvontalomakkeen.

Fashionstore.fi kuuluu MPH Trading konserniin (www.mphtrading.com). MPH on perustettu vuonna 1992. Fashionstore.fi on helmikuussa 2010 lanseerattu fashion verkkokauppa. Myymme verkkokaupassa konserniin kuuluvia Guess ja Calvin Klein accessories tuotteita (laukut, lompakot, huivit, jne) sekä tämän lisäksi Nike accessories tuotteita (laukut, lompakot, vyöt) ja Ray Ban aurinkolaseja.

www.fashionstore.fi