Spartoo FI

Panosta hienoon tilaisuuteen!

Lehdistötiedote   •   Kesä 25, 2014 12:54 EEST

Juhlakausi on alkanut ja häät, kastajaiset sekä puutarhajuhlat täyttävät kalenterimme. Varmistaaksesi tyylikkään lookin, valitse korkokengät, kuten Pippa Middleton : beiget, valkoiset, hopeiset tai kultaiset, ne ovat paras muotikumppanimme!

4 muodikasta ja suosittua luksusmerkkiä:

Muinaiskreikaksi Kallisté tarkoittaa «kaikkein kaunein». Nykyään se viittaa enemminkin italialaiseen kenkämerkkiin. Kallistén tuotteet valmistetaan Calzaturificio Mima-tehtaassa, ja merkin tuotteet ovat naisellisia ja yksinkertaisen tyylikkäitä, joista paistaa läpi ylellisyys. Kallisté tarjoaa jokaisen persoonaan sopivia malleja!

Espanjan Alicantesta käsin toimiva Studio Paloma ylläpitää viittä naisten jalkineiden suunnitteluun, valmistukseen ja myymiseen omistautunutta sivustoa. Yli 200 palkattua työntekijää työskentelee päivittäin suunnittelemassa ja valmistamassa moderneja, laadukkaita ja aina muodin virrassa vahvasti mukana olevia jalkineita. Tyylikkäät mallit on suunniteltu vastaamaan 2000-luvun vaativan, parasta hinta-laatusuhdetta etsivän naisen odotuksia. Studio Paloma on tällä hetkellä suosittu ja vie tyylikkäitä kenkiään joka puolelle Eurooppaa.

Ranskalainen suunnittelija Gaspard Yurkievitch kuuluu suurimpien suunnittelijoiden joukkoon jo noin 10 vuoden ajan. Parhaissa muotitaloissa oppinsa saanut suunnittelija esitteli vuonna 1998 ensimmäisen vaatemallistonsa ja vuonna 2003 hän laajensi kenkämallistoon. Luomukset ovat seksikkäitä, moderneja, glamoureja ja tietysti pariisilaisia. Gaspard Yurkievitch-kenkiä käyttävä nainen ilmaisee naisellisuutta ja sex appealia.

Veronique Branquinho näki päivänvalon Belgiassa vuonna 1973. Sielultaan taiteilija jo aivan pienestä pitäen, hän kirjautui Brysselissä sijaitsevaan Saint Lucasin taidekouluun opiskelemaan maalausta. Tämän jälkeen hän opiskeli vaatesuunnittelua Antwerpenin kuninkaallisessa taideakatemiassa. Opintojen päätyttyä hän suunnitteli vaatteita lukuisille muotitaloille ennen omaa nimeään kantavan tuotemerkin lanseeraamista. Siitä lähtien hänen työnsä ovat keränneet arvostusta niin muotitoimittajien kuin kollegoiden tai vaativan kansainvälisen asiakaskunnankin taholta. Hänen lahjakkuutensa huomattiin nopeasti ja hän sai lukuisia arvostettuja palkintoja, kuten parhaalle suunnittelijalle myönnettävän VH1 Fashion Awardin New Yorkissa. Rohkeana mutta liiallisuuksia välttävänä suunittelijana Veronique Branquinho puhuu rennon tyylikkyyden puolesta yksinkertaisia, mutta huolella harkittuja ja viimeisteltyjä linjoja ilmentävien töidensä kautta.

Spartoo : Kenkämyyjä numero 1 Euroopassa

Spartoo on perustettu vuonna 2006 ja se on nopeasti noussut yhdeksi Euroopan suurimmista kenkämyyjistä. Spartoon kenkävalikoima on erittäin laaja ja siihen kuuluu yli 700 suosittua merkkiä, kuten Havaianas, Rieker, Guess, Merrell, sekä Tamaris. Myös mallivalikoima on poikkeuksellisen laaja, sillä valittavissa on yli 30.000 erilaista mallia (saappaat, korkokengät, tennarit, bootsit, nilkkurit, sekä kevyet sandaalit. Tunnettu myös kansainvälisesti, Spartoo on 10 parhaan verkossa toimivan muotisivuston joukossa ja 10 nopeiten kasvavan yrityksen joukossa Euroopassa.

• Liikevaihto 2012 : 150 miljoonaa euroa.
  • Liikevaihto 2011 : 100 miljoonaa euroa.
  • Liikevaihto 2010 : 50 miljoonaa euroa.
  • Liikevaihto 2009 : 30 miljoonaa euroa.
  • Liikevaihto 2008 : 15 miljoonaa euroa.
  • Liikevaihto 2007 : 5 miljoonaa euroa.
  • Yli 6 miljoona kävijää joulukuussa 2012 (Médiametrie, Europe).
  • 10 suosituimman verkossa toimivan muotisivuston joukossa, mukana muun muassa La Redoute ja 3 suisses (Médiametrie, 2012).
  • 10 nopeiten kasvavan yrityksen joukossa Euroopassa (Mediamomentum.co.uk, 2012).
  • Henkilöstö : 200 työntekijää.