Best Western

Paperiset pelaajamarkkinat Katajanokalla 2.5.2013 klo 15.30 - Karikatyyrihuutokauppa lasten syrjäytymisen ehkäisemiseksi

Lehdistötiedote   •   Huhti 24, 2013 09:27 EEST

Torstaina 2.5.2013 klo 15.30 BEST WESTERN PREMIER Hotel Katajanokalla myydään graffititaiteilijana tunnetun Pete ”Hende” Niemisen tussipiirroksia. Ne on alun perin tehty Urheilusanomille viime vuoden lätkän MM-kisojen kuvitukseksi ja esittelevät osallistujamaiden pelaajakarikatyyreja. Tauluista saatu tuotto lahjoitetaan Iceheartsin hyväksi.

Pelaajamateriaaliin voi tutustua etukäteen vappuviikolla BEST WESTERN PREMIER Hotel Katajanokan Oluthuoneessa. Kaupan ovat Suomen, Ruotsin, Venäjän, Yhdysvaltojen, Tšekin, Saksan, Kanadan ja Slovakian pelaajat. Kaupat tehdään normaalien huutokauppakäytäntöjen tapaan käteisellä rahalla.

Tilaisuus on yleisölle avoin. Paikalla myös piirrosten tekijä Pete ”Hende” Nieminen sekä pelaajalegenda Juha Lind. Huutokaupasta saatavat varat ohjautuvat Icehartsin kautta lasten harrastamisesta koituviin kuluihin kuten lasten varusteisiin, liikuntapaikkojen vuoromaksuihin, vakuutuksiin, leirien järjestämiseen loma-aikoina, pelaajien kuljetuksiin, iltapäivätoiminnan järjestämiseen, sarjamaksuihin ja muuhun yhteisen ajan viettoon lasten kanssa.

Hotellin ja Pete Niemisen keväällä 2013 alkanut yhteistyö saa jatkoa tulevana kesänä, jolloin eristysselliin on tulossa taiteilijan töistä koottu kierrätysaiheinen näyttely.

LISÄTIETOJA:
Pipsa Kyöstiö, BEST WESTERN PREMIER Hotel Katajanokka,
puh. 050 388 9557, pipsa.kyostio@bwkatajanokka.fi

BEST WESTERN PREMIER Hotel Katajanokka,
Merikasarminkatu 1, 00160 Helsinki

Best Western International on yksityisten hotellien vuonna 1946 perustama jäsenorganisaatio. Best Western -hotellit ovat sitoutuneet ketjun yhteisiin laatu-, myynti- ja markkinointiohjelmiin. Näiden myötä Best Western -hotellit tarjoavat yritys- ja vapaa-ajan matkustajalle yksilöllisen majoituskokemuksen lisäksi muun muassa keskitetyn, maksuttoman varaus- ja asiakaspalvelun sekä verkossa että puhelimitse. Best Western Hotels Finland, Baltic States and Poland on Best Western Internationalin valtuuttama maatoimisto. Se vastaa Best Westernin brändistä, myynnistä ja markkinoinnista sekä hotellien jäsenpalveluista Suomessa, Baltiassa ja Puolassa. Best Western-, Best Western Plus ja Best Western Premier -hotelleja on sadassa maassa yli 4000