Lehtiapaja Oy

Parhaimmistoa lapsille ja nuorille

Lehdistötiedote   •   Helmi 17, 2011 15:15 EET

Hyvä lehti on mielenkiintoinen, antaa tietoa asioista, joista on kiinnostunut tai viihdyttää.

Lehtiapaja.fi valikoimista löytyvät myös lapsia, nuoria ja lapsenmielisiä kiinnostava parhaimmistoa Disneyltä; sehän on tietysti Aku Ankka.

Maamme ylivoimaisesti suosituin sarjakuvalehti Aku Ankka kuuluu kaikenikäisten suomalaisten lempilukemistoon. Aku Ankan suosion syy on epäilemättä sen riemukkaissa ankkatarinoissa ja taidokkaassa kuvituksessa, mutta myös rikkaassa ja oivaltavassa suomen kielessä, jota vaalitaan erityisen tarkasti.

Aku Ankan tilaajille on tarjolla myös lisää iloa: Aku Ankka ekstra. 64-sivuisessa, kerran kuussa ilmestyvässä Ekstrassa seikkailevat kaikki tutut ankkalinnalaiset: Aku, Roope, ankanpojat, Iines, Mikki, Hessu, ja koko joukko viikkojulkaisussa silloin tällöin esiintyviä hahmoja, kuten Sepe Susi, Matami Mimmi ja Mummo Ankka. Sarjisekstran sivuilla nähdään myös todellisia harvinaisuuksia, kuten José Carioca, Dumbo, Pancito ja Pole!

Inez on Disneyn uusi, 10–14-vuotiaille tytöille suunnattu kuukausilehti. Inezin sisältö koostuu tyttöjen elämää ja kasvua käsittelevistä jutuista, kotimaisista ja kansainvälisistä julkkiksista, hyvinvoinnista, muodista, sarjakuvista sekä Disneyn kansainvälisestä aineistosta kuten elokuvista ja televisiosarjoista. Merkittävä osa Inezin sisällöstä tehdään Suomessa lehden omassa toimituksessa ja mukana on myös kotimaista sarjakuvaa.

Kannattaa tutustua Lehtiapaja.fi -sivustoon, siellä voi olla juuri parhaillaan superhyvä tarjous sarjakuvien parhaimmistosta!

Lehtiapaja
Suomen Lehtiapaja Oy on Helsingissä toimiva yritys, joka on erikoistunut lehtitilauspalveluihin. Lehtiapaja välittää tilauksia Suomeen ja ulkomaille, ja yrityksen kautta voi tilata noin 20 000 eri aikakauslehteä useilta eri kustantajilta. Vuonna 1998 perustettu Suomen Lehtiapaja Oy tarjoaa tilattavaksi useimpien kustantajien lehdet edullisesti ja joustavasti verkossa. www.lehtiapaja.fi