Pedab

Pedab NETASQin lisäarvojakelijaksi Pohjoismaissa

Lehdistötiedote   •   Marras 02, 2011 13:28 EET

NETASQ on yksi Euroopan johtavista verkkoympäristöjen tietoturvatoimittajista ja yrityksellä on yli 30.000 asiakasta 40:ssä maassa.

”Pohjoismaat ovat meille merkittävän markkinapotentiaalin aluetta, joten alueelle oli luonnollista luoda lisäarvojakeliverkosto. Pedabin jälleenmyntiverkoston avulla  voimme luoda vahvan aseman uudella markkina-alueella”: sanoo Rolf van Gent, NETASQ:n  Pohjois- ja Itä-Euroopan johtaja.

Pedabille uusi NETASQ -sopimus tuo mahdollisuuden merkittävään kasvuun. Sopimus vahvistaa entisestään Pedabin tietoturvaportfoliota, johon kuuluu nykyisellään Symantecin, Novellin ja IBM:n edustus.

”Olemme erittäin tyytyväisiä saadessamme tehdä yhteistyötä NETASQ:in kanssa, joka tarjoaa todellista lisäarvoa kumppaneillemme sekä heidän asiakkailleen.  NETASQ on esimerkiksi ainoa tietoturvayritys, jolla on sekä EU- että Nato-sertifioinnit, ja yritys on yksi harvoista vaatievien verkkoturvaratkaisujen sertifioiduista toimijoista. Lisäksi kilpailukykyinen hinnottelumalli tuo meille ja jälleenmyyjillemme etua markkinoilla toimimiseen”, sanoo Lennart Ullén, tietoturvaratkaisuista vastuussa oleva myyntijohtaja Pedabilla.

Pedab lyhyesti

Luomme kannattavuutta ja mahdollisuuksia jälleenmyyjillemme ja yhteistyökumppaneillemme markkinoiden johtavalla erityisosaamisella valituissa rauta- ja ohjelmistoteknologioissa. Pedabin syvä tuoteosaaminen, tekninen tuki, markkinointiohjelmat sekä rahoituspalvelut takaavat asemamme lisäarvojakelijoiden terävimmässä kärjessä. Autamme kumppaneitamme sekä jälleenmyyjiämme kasvamaan sekä parantamaan kannattavuutta kehittämällä menestyviä liiketoimintamalleja ja –ratkaisuja.

Pedabilla on noin 70 työntekijää Tukholmasa, Boråsissa, Helsingisissä, Kööpenhaminassa sekä Oslossa. Tehtävämme on täyttää lupauksemme ja löytää seuraava kauppasi – joka päivä. Lue lisää www.pedab.fi

NETASQ lyhyesti
NETASQ:in ratkaisut tarjoavat lyömättömän turvan ja kontrollin yli 75 000:lle yksikölle julkisen ja yksitysssektorin alalla. NETASQ:lla on vahvasti serfioitunut NATO ja EU- verkkoratkaisujen alueella. Vuodesta 1988 toiminut NETASQ toimii 40 maassa.