Delipap Oy

Petpal – suomalaisia uutuuksia hygieniatietoisille kissoille ja koirille

Lehdistötiedote   •   Marras 09, 2011 14:39 EET

Petpal puurouheinen kissanhiekka on kissan omistajan suosikki!

Petpal paakkuuntuva kissanhiekka on ainutlaatuinen, kotimainen tuote. Saamamme palautteen perusteella kokeneetkin kissojen omistajat pitävät tuotetta parhaana, mitä hiekkalaatikkoon voi laittaa.  Puurouhe on erittäin imukykykyistä ja paakkuuntuu nopeasti kostuessaan. Paakut voi helposti poistaa lapiolla. Petpal sitoo hajut tehokkaasti eikä pölyä.

Näiden hyvien ominaisuuksiensa lisäksi Petpal on ympäristöystävällinen valinta. Se on luonnon puurouhetta, joka valmistetaan suomalaisesta havupuusta.  Petpal-kissanhiekka on biohajoava tuote, jonka voi kompostoida.

Petpal-kissanhiekka on pakattu 4,5 litran pussiin. Tuote sopii kuivikkeeksi myös muille lemmikeille, kuten jyrsijöille.

Tassupyyhe pelastaa kuraisten tassujen jäljiltä

Kuraiset tassut ovat suomalaisessa ilmastossa tavallinen koiran omistajan kokema harmi. Petpal–tassupyyhe auttaa pitämään kodin ja auton siistinä tassun jäljistä. Vahva ja imukykyinen pyyhe kestää koiran tassujen pyyhkimisen rikkoutumatta. Kertakäyttöinen pyyhe on hygieeninen käytössä. Pyyhe on riittävän suuri isojenkin tassujen ja vatsan alusen putsaamiseen. Pyyhkeen koko on 40 x 40 cm. Tämänkin tuotteen voi hävittää kompostissa!

Petpal-tuotesarjaan kuuluvat myös koirien juoksusiteet, hajusteeton lemmikin kosteuspyyhe sekä suoja-alusta.

www.petpal.fi