Unibet Suomi

Phil Ivey jahtaa vuoden kolmatta WSOP-rannekettaan finaalipöydässä

Lehdistötiedote   •   Heinä 21, 2009 19:11 EEST

World Series Of Poker 2009 -finaalipöydän ääressä nähdään marraskuussa yhdeksän kovan luokan pokerinaamaa. Joukossa on myös seitsemänkertainen WSOP-kultarannekevoittaja Phil Ivey, joka jahtaa finaalissa jo kolmatta rannekettaan tämän vuoden WSOP:ssa. Peliyhtiö Unibet uskoo maailman parhaan pokerinpelaajan mahdollisuuksiin, vaikka Ivey jääkin stäkkinsä puolesta altavastaajaksi.

WSOP-finaalipöydän suurin, 58.930.000 merkin arvoinen alkustäkki kuuluu Darvin Moonille. Phil Ivey puolestaan joutuu aloittamaan finaalipöydän kolmanneksi pienimmällä stäkillä, joten hänen edelleen mahtuu monta haastajaa. Iveyn kova maine ja vahvat näytöt tämän vuoden WSOP-turnauksissa puhuvat kuitenkin hänen menestyksensä puolesta. Peliyhtiö Unibetin Iveyn finaalivoitolle antama kerroin 8,00 sijoittuu finalistilistan puoliväliin.

Phil Iveylle finaalin voitto tietäisi kahdeksannen WSOP-rannekkeen myötä nousua jaetulle viidennelle sijalle voitettujen rannekkeiden kokonaismäärässä yhdessä Erik Seidelin kanssa. Saavutus olisi samalla Iveyn paras henkilökohtainen suoritus sitten vuoden 2002, jolloin hän vei edellisen kerran mukanaan kolme WSOP-kultaranneketta.

WSOP 2009:n finaaliturnaus pelataan 7.–10.11. Rio-kasinohotellissa Las Vegasissa. Vuonna 1970 käynnistynyt pokeriturnaussarja viettää parhaillaan 40:ttä juhlavuottaan. Finaalivoiton ohella Unibet tarjoaa vetoja esimerkiksi yksittäisten pelaajien loppusijoituksesta finaaliturnauksessa sekä finaalin voittokädestä. Katso kaikki WSOP 2009 -finaalikertoimet osoitteessa www.unibet.com.

WSOP voittokertoimet
Unibetin nettipokeri

Lisätietoja: Liisa Matinvesi, p. +44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 20 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 3,3 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.