Oy Valioravinto Ab

Piristystä kevääseen superjauheella

Lehdistötiedote   •   Huhti 12, 2013 08:58 EEST

Päivät pitenevät, mutta vielä on aikaa kesään. Varaslähdön piristymiseen saat ravinnerikkaasta Valioravinnon ORAS Plus -juomajauheesta, jossa puhtaat maan ja meren raaka-aineet yhdistyvät väsymystä vähentävään C-vitamiiniin.

Energisoiva aamunaloitus

Valioravinnon ORAS Plus on juomajauhe täynnä vihreitä superaineita. Ainutlaatuisen seoksen ravintolähteinä toimivat ravinteikkaat ohran- ja vehnänoraat, Kelp-levä sekä proteiinirikas Chlorella-levä. ORAS Plus-juomajauheessa on myös inuliinia ja kaiken lisäksi C-vitamiinia, joka auttaa vähentämään väsymystä ja edistää normaalia vastustuskykyä.

-  Kevään ollessa oven takana ihmiset keskittyvät entistä enemmän oman kehon vointiin. Halusimme tuoda puhtaista raaka-aineista tehdyn ja energisoivan tuotteen suomalaisille. ORAS Plus on loistava aamuväsymyksen karkottaja, joka sopii erinomaisesti mukaan aamiaisella smoothieen tai vaikkapa tuoremehuun, kertoo Valioravinnon tuotepäällikkö Juha Sihvonen

Ei paakkuja

ORAS Plus liukenee erinomaisesti juomaan kuin juomaan. Liukenevuus johtuu ainutlaatuisesta yhdistelmästä orasta ja levää, johon on myös lisätty ruskeaa riisiä antamaan haluttua koostumusta ja kuituja.

-  ORAS Plus -juomajauhe liukenee nopeasti verrattuna erikseen ostettuihin levään tai oraaseen. Itse suosittelen ORAS Plussaa sekoitettavaksi omenatuoremehuun, johon se sopii erityisen hyvin, Sihvonen jatkaa.

Maapallon parasta

ORAS Plus -jauheen sisältämässä vehnäoraassa on runsaasti rautaa, kalsiumia, magnesiumia ja aminohappoja sekä A-, C- ja E-vitamiinia. Kelp-levään kiteytyy meren pohjassa runsaasti kivennäisaineita, vitamiineja ja aminohappoja, kun taas Chlorella-levä sisältää jopa 50 % puhtaasti imeytyvää proteiinia. Siksi ORAS Plussaan kiteytyykin maapallon parasta antia maalta ja mereltä.

Faktat: ORAS Plus

• Myydään luontaistuotealan erikoisliikkeissä ja apteekeissa.
  • Hinta n. 21 €
  • Annostus: 1-2 tl päivässä
  • Pakkauspaino: 90 g
  • Vaikuttavat aineet: ohranoras, vehnäoras, inuliini, Chlorella-levä, Kelp-levä, C-vitamiini