Unibet Suomi

Pirkko Mannolan tango tyrmää kilpasisaret

Lehdistötiedote   •   Huhti 29, 2009 17:33 EEST

Pirkko Mannolan voitto tanssikisassa näyttää yhä varmemmalta. Peliyhtiö Unibet on jo usean viikon ajan uskonut Mannolan vievän voiton, eivätkö kertoimet ole muuttuneet. Ensi sunnuntaina Tanssii tähtien kanssa -kilpailussa nähdään kunkin parin itse valitsema tanssi. Mannola esittää tangon, joka vedonlyöjien mukaan sujuu tällä viikolla vähintään yhtä tulisesti kuin viimeksi.

Rosa Meriläisen sambasta ja Satu Tuomiston quickstepistä ei ole Mannolalle haasteeksi.

Tanssii Tähtien Kanssa keväällä 2009 sunnuntaisin MTV3-kanavalla.
3.5. klo 19.25 - 21.00
10.5. klo 19.10 - 21.00
17.5. klo 19.30 - 20.30 Koostelähetys

Lisätietoja:
Liisa Matinvesi, p. +44 78416 73391,
liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet
Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 20 kielellä osoitteessa
www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 3,1 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima.