Tura Scandinavia Finland AB

PIXI asettaa uuden standardin minijalustoille

Lehdistötiedote   •   Kesä 25, 2013 11:00 EEST

Italialainen Manfrotto maailman johtava foto ja video tarvikevalmistaja julkaisee PIXI kannettavan minijalustan, joka on täydellinen tarvike markkinoiden parhaiten myyville  kameroille. Ainutlaatuista jalustassa on se, että napin painalluksella voit säätää kuulapään haluttuun asentoon ja vapauttamalla painikkeen kuulapää lukkiutuu. Tämä helpottaa säätämistä ja pääset nopeasti haluttuun asentoon. Jalustassa on yleinen ¼ "kierre, joten sitä voidaan käyttää moniin eri kameroihin tai jopa iPhoneen yhdessä Manfrotto KLYP kanssa. Jalustassa on vankka rakenne ja se on valmistettu ruostumattomasta teräksestä. Kumijalat takaavat tukevan pidon millä tahansa pinnalla. Manfrottoa maahantuo Pohjoismaissa Tura Scandinavia AB ja tuotetta on heti tilattavissa.

Tuotenro: 680249  - MANFROTTO Bordsstativ  MTPIXI-B

Lisätietoa – Harri Kiviniemi – Fotoedustus Tura Scandinavia Ab, Finland
Puh: +358 (0) 207 600 959
E-mail: harri.kiviniemi@turascandinavia.com

Tura Scandinavia Ab on pohjoismaiden johtava kodintekniikkatarvikkeiden tukkuliike. Tarjoamme asiakkaillemme tarvikkeet tuotealueilta ääni & kuva, data, foto & video, peli, koti & vapaa-aika, gsm & gps. Yrityksen strategia on tarjota asiakkaille ja toimittajille kokonaiskonsepti sisältäen vahvat tuotemerkit, effektiivinen logistiikka sekä kilpailukykyiset hinnat. Tura Scandinavia Ab toimii yhteistyössä pohjoismaiden useimpien johtavien vähittäistavaraliikkeiden kanssa jotka myyvät kodinelektroniikkaa kuluttajille. Toimintaamme harjoitetaan Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa sekä Suomessa. Pääkonttorimme sijaitsee Ruotsin Kungsbackassa. Norjassa, Tanskassa ja Suomessa yrityksellämme on myyntikonttorit. Kaikki jakelu -ja logistiikka tapahtuu keskusvarastoltamme Ruotsin Nässjöstä.Tavoitteenamme on olla innostavin ja kannattavin yhteistyökumppani jälleenmyyjillemme.

Tuotenro: 680249  - MANFROTTO Bordsstativ  MTPIXI-B

Lisätietoa – Harri Kiviniemi – Fotoedustus Tura Scandinavia Ab, Finland