Unibet Suomi

Platini taituroi vuoden 2016 EM-kisat Ranskalle

Lehdistötiedote   •   Tammi 28, 2010 17:34 EET

Vuoden 2016 jalkapallon EM-kisojen isäntä valitaan toukokuussa. Uudistettuja, 24-joukkueella pelattavia kisoja tavoittelee Ranska, Turkki ja Italia. Peliyhtiö Unibet uskoo, että kisasta tulee tasainen, mutta monsieur Michel Platini tekee Ranskasta voittajan.

Uefan puheenjohtaja Platinin lisäksi Ranskalla on vankka kokemus isojen turnausten isännöimisestä ja Unibet antaa Rankalle kertoimen 2. Innokkaimmin kisat haluaa järjestää Turkki. Turkki on hakenut kaksia aiemmin järjestettäviä kisoja ja kolmas kerta voi toteutua. Turkille Unibet antaa kertoimen 3.

Italian mahdollisuuksiin Unibet uskoo vähiten. Italia arpoi hakemuksen jättämistä ja se heikentää Italian mahdollisuuksia. Unibetin kerroin Italialle on 4,5.

Unibetin kertoimet - EM 2016 - Isäntämaa

Kuka se tulee olemaan?
Ranska 2,00
Turkki 3,00
Italia 4,50

Kaikki kertoimet

Lisätietoja: Liisa Matinvesi, p. +44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet
Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 20 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 3,3 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.