Flybe

Poikkeukset Flyben aikatauluissa ja reiteillä jatkuvat

Lehdistötiedote   •   Marras 27, 2014 10:37 EET

Flyben lentokone joutui lentokenttäbussin kolhaisemaksi 22.10. Helsinki-Vantaan lentoasemalla. Törmäyksessä vaurioitunut kone on ollut pois käytöstä siitä saakka.  Koneen puuttumisen vuoksi Flybe on joutunut valitettavasti tekemään väliaikaisia muutoksia reitteihin ja aikatauluihin.

Vaurioiden korjaus on edelleen kesken, mutta näillä näkymin kone on pois käytöstä joulukuun puolenvälin tienoille saakka. Tällä hetkellä muutoksia reitteihin ja aikatauluihin on tehty 18.12. asti. Tilanne voi kuitenkin vielä muuttua vaurioiden korjauksen edetessä.

Viimeisimmät reittimuutokset koskevat yksittäisiä lentoja reiteillä Helsingistä Kemi-Tornioon, Jyväskylään, Kajaaniin ja Norrköpingiin. Osa lennoista on yhdistetty välilaskullisiksi kolmiolennoiksi peruutettavien lentojen määrän minimoimiseksi. Aikataulumuutokset koskevat näitä välilaskullisia lentoja. Lisäksi joitakin lentoja on jouduttu peruuttamaan. Flyben asiakaspalvelu ottaa yhteyttä niihin matkustajiin, jotka ovat varanneet liput muutetuilta tai perutuilta lennoilta. Flybe on pahoillaan tästä yhtiön toiminnasta riippumattomasta poikkeustilanteesta ja matkustajille aiheutuvasta vaivasta.

Mikäli asiakkailla on kysyttävää, he voivat olla yhteydessä Flyben asiakaspalveluun sähköpostitse: customer.finland@flybe.com tai puhelimitse: 0600 944 77. Flyben asiakaspalvelu palvelee arkisin klo 8–19. Puhelun hinta on 0,96€/minuutti + operaattorikohtaiset maksut.

Välilaskulliset kolmiolennot:

27.11 KEM 5513/4 ja KAJ BE5677/8

Uusi aikataulu: BE5513 HEL 16.45 18.05 KAJ 18.25 19.10 KEM 19.30 21.00 HEL

1.12 KEM 5513/4 ja JYV BE5643/4

3.12 KEM 5513/4 ja KAJ BE5677/8

Uusi aikataulu: BE5513 HEL 16.45 18.05 KAJ 18.25 19.10 KEM 19.30 21.00 HEL

8.12 KEM 5513/4 ja JYV BE5643/4

9.12 KEM 5513/4 ja KAJ BE5677/8

Uusi aikataulu: BE5513 HEL16.45 18.05 KAJ 18.25 19.10 KEM 19.30 21.00 HEL

10.12 KEM 5513/4 ja JYV BE5643/4

Uusi aikataulu: BE5643 HEL16.40 17.30 JYV 17.50 18.55 KEM 19.15 20.45 HEL

11.12 JYV BE5643/4 ja KAJ BE5677/8

Uusi aikataulu: BE5643 HEL 16.40 17.30 JYV 17.50 18.40 KAJ 19.00 20.15 HEL

15.12 KEM 5513/4 ja JYV BE5643/4

18.12 JYV BE5643/4 ja KAJ BE5677/8

Uusi aikataulu: BE5643 HEL 16.40 17.30 JYV 17.50 18.40 KAJ 19.00 20.15 HEL

Aikataulut ovat paikallista aikaa.

Peruutetut lennot:

27.11 NRK BE5539/40

28.11 JYV BE5643/4

2.12 JYV BE5643/4

3.12 NRK BE5541/2

4.12 NRK BE5539/40

10.12 NRK BE5541/2

11.12 NRK BE5539/40

12.12 JYV BE5643/4

15.12 NRK BE5541/2

16.12 KEM BE5513/4

Flybe Finland on vuonna 2011 perustettu suomalainen lentoyhtiö ja Suomen suurin kotimaan lentoliikenteen operoija. Flybe Finlandin osakekannasta 60 prosenttia on brittiläisen Flyben ja 40 prosenttia Finnairin omistuksessa. Yhtiöllä on 8 omaa reittiä Baltiassa ja Pohjoismaissa ja se operoi merkittävää osaa Finnairin Euroopan ja Suomen lennoista. Flybe Finlandin laivastoon kuuluu yhteensä 26 lentokonetta ja lentoyhtiö työllistää noin 700 henkilöä Suomessa. Flybe Group on Euroopan johtava alueellinen lentoyhtiö, joka lentää 16 maassa yhteensä 170 reittiä.