Babyshop

Pue lapsesi kuten julkkikset USA:ssa!

Lehdistötiedote   •   Loka 05, 2010 16:49 EEST

Vihdoin amerikkalainen julkkismerkki Knuckleheads on saapunut uusimman lastenvaatekokoelmansa kanssa Babyshopiin! Merkki on tunnettu USA:ssa, mutta on ollut huonosti saatavissa Ruotsissa, poikkeuksena Babyshop jolla on ollut kauan yksinoikeus toimittajan kanssa.

Knuckleheads on ollut paljon esillä amerikkalaisissa lehdissä koska vaatteita ovat käyttäneet julkkikset kuten Gwen Stefani, Tori Spelling, Madonna, Britney Spears, Gwyneth Paltrow ja Reese Witherspoon. Todella suosittuja ovat olleet klassiset miestenhatut lapsille, mutta myös housut, paidat, takit ja liivit.

Knuckleheadsin tyttöjenkokoelma Hula Mula on myös toimittanut uuden kokoelman Babyshopille. Valikoimaan kuuluvat hienot old school ruudut, raidat ja kovat kuviot takeissa, housuissa sekä mekoissa, myssyissä ja bodyissä.

Sekä Knuckleheads että Hula Mula näyttävät miten lastenvaatteeteilla on asennetta ja miten ne voivat olla trendikkäät kuten äidillä ja isällä ilman liioittelua.

Knuckleheads
Knuckleheads on lastenvaatemerkki, jonka toiminta sai lentävän lähdön. Pian markkinoille esittelyn jälkeen Knuckleheadsin lastenvaatteet saivat julkisuutta monessa amerikkalaisessa lehdessä ja niistä tuli julkkisten, kuten muun muassa Gwen Stefanin, Britney Spearsin, Gweneth Paltrowin, ja Reese Witherspoonin, suosikkeja.

Hula Mula
Hula Mula on feminiininen vastaus amerikkalaiselle hittimerkille Knuckleheads.

Babyshop
Babyshop.se on yksi Ruotsin johtavista kaupoista joka myy internetin kautta vauvan- ja lastenvaatteita, leikkikaluja ja hoitolaukkuja. Babyshopista löydät merkkejä kuten Molo, Nova Star ja Skip Hop. Perheyritys on nopeasti kasvanut vaikuttajaksi muodikkaiden lastenvaatteiden saralla ja tällä hetkellä asiakkaita löytyy yli 20 maasta.