Star Public Relations Oy

PUMAn Accelerate V -sisäpelijalkinemallisto uudistui

Lehdistötiedote   •   Syys 06, 2010 18:09 EEST

Sisäpelikauden alku lähestyy, minkä kunniaksi PUMA on uudistanut Accelerate V -jalkinemallistonsa. Ennennäkemättömän värikkäät Accelerate V II Tricks -sisäpelijalkineet ovat sekä katseenkestäviä että teknisiltä ominaisuuksiltaan huippuluokkaa.

Suosittu sisäpelijalkine on suunniteltu pelaajalle, joka haluaa olla liikkeissään kentän nopein. Innovatiivinen malli tukee jalkaa 360 astetta. Jalkine on myös äärimmäisen kevyt. ldCell-vaimennus estää tehokkaasti kantaan ja päkiään kohdistuvia iskuja. Kevyt EVA-kumipohja on joustava ja takaa mukavan askelluksen. Antibakteerinen EverFoam-pehmuste puolestaan pitää jalan miellyttävän tuntuisena ja takaa erinomaisen istuvuuden muotoutumalla jalan ympärille. Archtec-kiertojäykiste antaa hyvän tuen jalkaholville. Jalkineen päällinen on kulutusta kestävää ja hengittävää materiaalia, joka ehkäisee hiertymien syntymistä. Pohjaan käytetty EverTrack-kumiseos pitää huolen siitä, ettei jalkineesta jää jälkiä alustaan.

Accelerate V -mallisto on saatavilla hyvin varustetuista urheilukaupoista kautta maan.

Lisätiedot:

Sanna Hautala, Marketing Manager, PUMA Finland Oy

+358 20 1985345,

Showroom medialle ja tuotekuvat:

Star Public Relations, Pohjoisesplanadi 33 A, 3. krs,

p. 09 622 4004 / Fanny Pihlström