Viestintäyhtiö Ingressi

Puolan lentoyhtiö LOT:in matkustajat voivat nyt maksaa lentonsa PayPalilla

Lehdistötiedote   •   Joulu 16, 2013 09:06 EET

PayPal ja Puolan lentoyhtiö LOT ovat sopineet yhteistyöstä, jonka myötä lentoyhtiön matkustajat voivat nyt maksaa lentonsa mistä päin maailmaa tahansa, nopeasti ja turvallisesti riippumatta siitä, millä laitteella verkossa asioi. Asiakkaat, jotka ostavat lipun 1.1.-31.3.2014 välisille LOT:in lennoille ja maksavat PayPalilla 27.12.2013 mennessä, saavat lentohinnasta 5 %:n alennuksen.

Puolan lentoyhtiö LOT on itäisen Keski-Euroopan ensimmäinen lentoyhtiö, joka tuo tarjolle PayPal-maksutavan. Nyt LOT tavoittaa 137 miljoonaa PayPal-käyttäjää ympäri maailman ja tarjoaa heille lentoyhteyksiä 60 kohteeseen Euroopassa, Lähi-idässä, Pohjois-Amerikassa ja Aasiassa. Lentoyhtiön osoitteesta lot.com voi ostaa lentoja kaikista 193 maasta, joissa PayPal toimii, 11 eri valuutalla, joita ovat eurot, USA:n ja Kanadan dollarit, Sveitsin frangit, Englannin punnat, Tšekin korunat, Ruotsin, Norjan ja Tanskan kruunut, Unkarin forintit sekä Puolan zlotyt.

PayPal-maksaminen on käytettävissä myös yhtiön mobiiliverkkosivuilla sekä LOT:in mobiilisovelluksessa. Maksutapa sallii myös Miles&More-bonuspisteiden keräämisen.

Turvallisen ja nopean verkkomaksamisen tarve korostuu etenkin lomasesonkien aikaan. Esimerkiksi PayPalin yhdeksän maata ja yli 4 500 vastaajaa kattaneen tuoreen tutkimuksen mukaan 81 % kuluttajista haluaa ostaa joululahjoja verkosta.

“Meille on tärkeää tarjota helppoja ratkaisuja lentojemme ostamiseen. Nyt verkkosivujemme lot.com kautta matkojen hankkiminen yhteyksien etsimisestä ostamiseen ja maksamiseen on yhä helpompaa, nopeampaa ja turvallisempaa”, sanoo Dariusz Pietrzak, LOT Polish Airlinesin kaupallinen johtaja.

Damien Perillat, PayPalin Keski- ja Itä-Euroopan toimitusjohtaja, on tyytyväinen yhteistyöhön: “Nyt Puolan lentoyhtiö LOT:in asiakkaiden on helpompaa hankkia matkojaan ympäri maailman myös älypuhelimillaan ja tableteillaan. Tutkimusten perusteella tiedämme, että matkat ovat yksi suosituimmista palveluista, joita verkosta ostetaan. Nyt se onnistuu helpommin nopeammin ja turvallisemmin.”

LOT Polish Airlines

LOT Polish Airlines on yksi maailman vanhimmista lentoyhtiöistä. LOT Polish Airlines on yhdistänyt Puolaa muuhun maailman vuodesta 1929 alkaen. LOT:in koneet lentävät lähes 60 kohteeseen Euroopassa, Pohjois-Amerikassa, Lähi-idässä ja Aasiassa. LOT:in lentäjissä on ilmaurheilulajien Euroopan mestareita ja Maailman mestareita. Vuodesta 2003 lähtien LOT on ollut osa Star Alliancea, joka jäsenineen tarjoaa yli 21 900 päivittäistä lentoa 1 328 lentoasemalle 195 maassa.

PayPal

PayPal on nopeampi ja turvallisempi palvelu maksamiseen ja maksujen vastaanottamiseen verkossa, mobiilisti ja myymälöissä. PayPalin avulla on mahdollista maksaa ja siirtää rahaa ilman, että maksajan tarvitsee jakaa arkaluonteisia tietoja. PayPal-tilille rahan siirtäminen onnistuu mm. pankkisiirtoina ja luottokorteilla. PayPal on käytettävissä 193 markkina-alueella ja 26 valuutalla. Aktiivisia käyttäjätilejä on 137 miljoonaa ympäri maailman.  PayPal mahdollistaa globaalin kaupankäynnin ja käsittelee lähes 8 miljoonaa maksua päivittäin. Koska PayPal mahdollistaa transaktiot aina, kaikkialla ja kaikilla tavoilla, se edesauttaa keskeisesti mobiilin kaupankäynnin kehittymistä ja arvioi käsittelevänsä mobiilimaksujan 20 miljardin dollarin edestä vuonna 2013. PayPal on osa NASDAQiin listattua eBayta (Nasdaq:EBAY) ja tuo sen liikevaihdosta 40 %. Yhtiön pääkonttori on Kalifornian San Josessa, ja kansainvälisen liiketoiminnan pääkonttori on Singaporessa. Lisätietoa: www.paypal-media.com.

Lisää aiheesta: www.paypal.pl.

Lisätietoa antavat: