Quattrogroup

Quattrorakennus Oy osti Hangon Rantakiinteistöt Oy:n

Lehdistötiedote   •   Marras 16, 2011 15:02 EET

Quattrogroupiin kuuluva Quattrorakennus Oy on ostanut 3.11.2011 toteutetulla kaupalla Hangon Rantakiinteistöt Oy:n koko osakekannan. Hangon Rantakiinteistöt Oy rakennuttaa ja hallinnoi Meri-Hanko projektia. Rakennushanke sisältää hotellin ja yhteensä lähes kahdensadan asunnon kokonaisuuden.

Meri-Hanko projekti etenee Hangon kaupungin kanssa tehdyn yhteistyösopimuksen mukaisesti. Hankkeen seuraava vaihe on Tehtaanniemelle sijoittuvan hotellin rakennustöiden aloittaminen, tontilta on jo purettu vanhat Mekanon konepajan rakennukset. Hangon kaupunki valmistelee ja käynnistää vielä tämän vuoden puolella kunnallistekniikan ja tieverkoston rakentamisen Kuningatarvuoren alueella. Asuntojen rakentaminen Kuningatarvuorella alkaa keväällä 2012.

”Quattrogroup on ollut mukana Meri-Hanko projektissa jo runsaan vuoden ajan ja rakentaa hankkeen ensimmäistä vaihetta, Hangon Grandia. Nyt toteutettu kauppa oli strateginen toimenpide, jolla varmistamme hankkeen kokonaisvaltaisen suunnittelun ja toteutuksen merellisen Hangon parhaille paikoille”, sanoo Quattrogroupin konsernijohtaja Lasse Alanne.

Lisätietoja:

Lasse Alanne, Konsernijohtaja Quattrogroup
040 903 1210    lasse.alanne@quattrogroup.fi

Matti Toikka, Toimitusjohtaja Quattrorakennus Oy
040 9031 260    matti.toikka@quattrogroup.fi

Jouko Mäkinen, Kaupunginjohtaja Hangon Kaupunki
050 1890 jouko.makinen@hanko.fi

QUATTROGROUP palvelee asiakkaitaan rakennusinvestointien suunnittelussa ja toteuttamisessa. Liikevaihtomme vuonna 2011 on 80 miljoonaa euroa ja palveluksessamme on keskimäärin 250 rakennusalan ammattilaista.