Unibet Suomi

Räikkönen romuttaa Suomen rallimaineen

Lehdistötiedote   •   Joulu 15, 2009 18:53 EET

Yhdeksän F1-kauden jälkeen Räikkönen pitää sapattivuoden formulan ratista ja ajaa ensi kauden rallin MM-sarjassa Citroënin kakkostiimissä. Unibet ei usko Räikkösen voittavan ainuttakaan kilpailua kauden aikana, vaan antaa voitolle kertoimen 40,00. Sen sijaan kuuden parhaan joukkoon yltämiseen Räikkösellä on Unibetin mukaan kauden aikana mahdollisuuksia kertoimella 2,45.

Citroenin junioritallin toista autoa ajaa ranskalaiskuljettaja Sébastien Ogier, joka on jo aiemmin voittanut junioreiden WRC-mestaruuden. Unibet uskoo Ogierin pesevän Räikkösen mennen tullen: keskinäisessä paremmuudessa Ogier saa kertoimen 1,02 ja Räikkönen kertoimen 12,00.

Unibetin kertoimet:

WRC 2010
Paras sijoitus (kausi)
Räikkönen, K 12,00
Ogier, S 1,02

Voittaako hän kauden aikana vähintään yhden kilpailun?
Kyllä 40,00

Pääseekö ajaja palkintopallille tämän kauden aikana?
Kyllä 15,00
Ei 1,01

Onko ajaja kuuden parhaan joukossa vähintään kerran kauden aikana?
Kyllä 2,45
Ei 1,50

Formula 1 kertoimet
Moottoriurheilu kertoimet

Lisätietoja: Liisa Matinvesi, p. +44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet
Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 20 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 3,3 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima.