VertaaEnsin.fi

Rahoitustuotteiden vertailupalvelu VertaaEnsin.fi osana 20 miljoonan rahoituskierrosta kansainvälisiltä sijoittajilta

Lehdistötiedote   •   Tammi 11, 2017 11:39 EET

VertaaEnsin.fi, Suomen johtava rahoitustuotteita, kuten lainoja ja luottokortteja vertaileva sivusto on vahvistanut asemaansa 20 miljoonan euron rahoituskierroksella johtavilta sijoittajilta. Rahoituskierros järjestettiin VertaaEnsin.fi:n kansainvälisen emoyhtiön kautt

Rahoituskierroksella olivat mukana globaali kasvurahasto ACE & Company, Li Ka Shingin perheen sijoitusyhtiö Pacific Century Group, Nova Founders Capital, japanilainen rahoitusalan sijoittaja SBI Holdings, Zyngan perustaja Mark Pincus, Paypalin ja Facebookin sijoittaja Peter Thiel sekä muita.

VertaaEnsin.fi:n ovat perustaneet Lauri Timgren ja Mads Faurholt-Jorgensen vuonna 2015. VertaaEnsin.fi on uudenlainen vertailupalvelu, joka hyödyntää kehittämäänsä edistyksellistä teknologia-alustaa. Palvelu on täysin ilmainen, 100 % riippumaton ja kuluttajan on helppo nähdä, mikä tuote sopii parhaiten omiin tarpeisiin.

Lainojen ja luottokorttien tarjonta, hinnoittelu ja ominaisuudet on kirjava viidakko suurimmalle osalle kuluttajista. Oikeiden päätösten tekeminen ei ole helppoa ja usein hukataan sekä aikaa että rahaa. sanoo Lauri Timgren, VertaaEnsin.fi:n toimitusjohtaja ja perustaja. Olemme jo auttaneet satoja tuhansia suomalaisia säästämään aikaa ja rahaa. Tämän sijoituksen turvin pystymme auttamaan entistä useampia ihmisiä tekemään samoin.”

“Sekä kuluttajat että pankit ovat ottaneet VertaaEnsin.fi:n erittäin hyvin vastaan. Kuluttajarahoitusmarkkinoilla on paljon mahdollisuuksia ja teknologinen kehitys on tervetullutta. Olemme innoissamme mukana tässä kunnianhimoisessa tehtävässä kuluttajien auttamiseksi.” sanoo Mads Faurholt-Jorgensen, Nova Founders Capitalin toimitusjohtaja.

Sijoitus tullaan käyttämään palvelun parantamiseen: Vertailtavien tuotteiden valikoima tulee laajenemaan vakuutuksiin sekä puhelin- ja internetliittymiin. Tärkeä osa kehitystä tulee olemaan myös tiimin kasvattaminen, palvelun markkinointi ja sivuston taustalla olevan teknologian kehittäminen.

Lisätietoa VertaaEnsin.fi

VertaaEnsin.fi on Suomen johtava rahoitustuotteiden vertailusivusto. Sivustolla voi tällä hetkellä vertailla kaikkia Suomessa tarjolla olevia luottokortteja ja vakuudettomia kulutusluottoja.

Palvelu auttaa suomalaisia kuluttajia säästämään aikaa ja rahaa tarjoamalla riippumattoman, ilmaisen ja käyttäjäystävällisen alustan tuotteiden ja palveluiden vertailuun. Samalla VertaaEnsin.fi auttaa yhteistyökumppaneitaan tavoittamaan uusia asiakkaita.

VertaaEnsin.fi on perustettu vuonna 2015 ja yrityksessä työskentelee tällä hetkellä 9 työntekijää.

www.vertaaensin.fi

Lisätietoa ACE & Company

ACE & Company on globaali pääomasijoittaja, joka on erikoistunut yhteissijoituksiin. Omien ja yhteistyökumppaneiden osaamisen yhdistäminen mahdollistaa ACE:lle ainutlaatuisten sijoitusmahdollisuuksien hyödyntämisen. ACE & Company pyrkii aktiivisesti parantamaan sijoitustensa tuottoa luomalla strategista arvoa kohdeyrityksilleen laajan sijoitusosaamisensa avulla.

ACE & Company on tehnyt onnistuneita sijoituksia moniin menestyneisiin teknologiayrityksiin, kuten Pinterest, Transferwise, Uber ja Space X.

www.aceandcompany.com

Lisätietoa Nova Founders Capital

Nova Founders Capital on maailmanlaajuinen sijoitusyhtiö, joka etsii mahdollisuuksia innovatiivisten internetyritysten rakentamiseen nopeasti kasvavilla markkinoilla. Yritys rakentaa kestäviä, innovatiivisia ja skaalautuvia liiketoimintamalleja rahoitusalalle ja toimii niissä myös sijoittajana.

Nova Founders Capitalin taustalla olevalla tiimi koostuu maailman kokeneimmista yrittäjistä, jotka ovat menestyksekkäästi kasvattaneet yli 30 teknologiayritystä globaalilla tasolla.

www.novafounders.com

Lisätietoja antaa:

Lauri Timgren

Toimitusjohtaja ja perustaja

lauri.timgren@vertaaensin.fi

+358 50 3411 960

VertaaEnsin.fi on puolueeton rahoitustuotteiden vertailusivusto, joka auttaa suomalaisia löytämään lainat ja luottokortit parhaimpaan hintaan