Ramirent Oyj

RAMIRENT YLEISURHEILUN EM-KILPAILUJEN YKSI PÄÄYHTEISTYÖKUMPPANEISTA

Lehdistötiedote   •   Marras 15, 2011 12:48 EET

Vantaa, 2011-11-15 11:10 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- Lehdistötiedote 15.11.2011 Kansainvälistä näkyvyyttä Ramirentille RAMIRENT YLEISURHEILUN EM-KILPAILUJEN YKSI PÄÄYHTEISTYÖKUMPPANEISTA Ramirent Oyj ja Yleisurheilun Euroopan mestaruuskilpailut 2012 ovat solmineet sopimuksen, jonka mukaisesti Ramirentilla on yksinoikeus oman alansa palveluihin Helsingin vuoden 2012 EM-kilpailuissa. Ramirent toimittaa Helsingin Olympiastadionilla 27.6.-1.7.2012 järjestettäviin kisoihin muun muassa telineitä, työmaatiloja, kontteja, aitoja, nostimia ja sähköä. Yhtiö on yhdeksäs EM-kilpailujen pääyhteistyökumppani. ”Ramirent on erinomainen kumppani EM-kilpailuille. Oman alansa eurooppalainen kärkiosaaja täydentää upeasti pääyhteistyökumppanien joukkoa”, sanoo EM-kilpailujen markkinointijohtaja Jari Töykkä. Kansainvälinen tapahtuma takaa Ramirentille paljon myönteistä näkyvyyttä. Kisojen laajan televisioinnin ansiosta yhtiön kansainvälinen tunnettuus kasvaa. Ramirent-konsernin viestintä- ja brändijohtaja Franciska Janzon kertoo, että päätös lähteä mukaan sponsoroimaan yleisurheilun EM-kilpailuja perustuu sekä konsernin sponsorointiperiaatteisiin että arvoihin, joita ovat avoimuus, edistyksellisyys ja sitoutuneisuus. ”Valitsemme yhteistyökohteeksi sellaisia tapahtumia, jotka tukevat brändimme arvoja ja meidän dynaamista tapaamme palvella asiakkaita. Kärkisuorituksien tavoittelemisen ilo on meillä yhteistä tämän tapahtuman kisailijoiden kanssa ”, Janzon korostaa. Janzonin mukaan yleisurheilun EM-kilpailujen tukeminen on perusteltua myös, koska kaikki Ramirent-maat ovat edustettuina kisoissa. Konkreettisimmin yhteistyösopimuksen hyöty näkyy kisojen isäntämaassa Suomessa. ”Olemme mukana rakentamassa tapahtumaa, mikä antaa meille mahdollisuuden näyttää käytännössä monipuoliset ja dynaamiset vuokrausratkaisumme.", sanoo Ramirent Finland Oy:n markkinointijohtaja Kimmo Saaristo. Lisätiedot: Ramirent Franciska Janzon, johtaja, konserniviestintä ja brändi, Ramirent Oyj, p. 0207502859 Kimmo Saaristo, markkinnointijohtaja, Ramirent Finland Oy, p. 020 750 3191 Yleisurheilun EM-kilpailut markkinointijohtaja Jari Töykkä, p. 040 553 3996