OP-Pohjola-ryhmä

Reijo Heiskanen OP-Pohjola-ryhmän pääekonomistiksi

Lehdistötiedote   •   Syys 11, 2010 08:13 EEST

Yhteiskuntatieteiden lisensiaatti Reijo Heiskanen (47) on nimitetty OP-Pohjola-ryhmän pääekonomistiksi 18.10.2010 alkaen. Heiskanen vastaa makrotalouden seurannasta ja ennustetoiminnasta OP-Pohjola-ryhmässä. Hän raportoi strategiajohtaja Tom Dahlströmille.

Heiskanen on toiminut ekonomistina Nordeassa ja sen edeltäjissä vuodesta 1989 lähtien, ja hän on vastannut erityisesti Suomen ja euroalueen talouden analysoinnista. Aiemmin hän on työskennellyt myös mm. Joensuun yliopistossa tutkijana ja tuntiopettajana.

Lisätietoja: strategiajohtaja Tom Dahlström, p. 010 252 2018

Reijo Heiskanen

OP-Pohjola-ryhmä on Suomen suurin finanssiryhmä, joka tarjoaa asiakkailleen ainutlaatuisen kokonaisuuden pankki-, sijoitus- ja vakuutuspalveluja. Ryhmän perustehtävänä on edistää omistajajäsenten, asiakkaiden ja toimintaympäristön kestävää taloudellista menestystä, hyvinvointia ja turvallisuutta. Tavoitteena on tarjota markkinoiden paras ja monipuolisin keskittämisetujen kokonaisuus. OP-Pohjola-ryhmän muodostavat yli 200 osuuspankkia sekä ryhmän keskusyhteisö OP-Keskus tytär- ja lähiyhteisöineen, joista suurin on pörssinoteerattu Pohjola Pankki Oyj.

HUG#1443835