Spartoo FI

Rennosti chic!

Lehdistötiedote   •   Syys 11, 2014 16:23 EEST

Kauluspaita, bleiseri ja derbyt, kuinka onnistumme välttämään liian virallisen lookin? Vinkkimme on seuraava : väljät housut, paita rennosti aseteltuna housujen päälle ja trendikkäät värit omaavat kengät. Tätä ohjetta seuraavat monet Hollywoodinkin tähdet, kuten esimerkiksi Ben Affleck. Kokeile ihmeessä, tulet huomaamaan eron!

4 herrasmiesten suosimaa merkkiä :

Barker on edustanut englantilaista kenkäperinnettä jo yli vuosisadan ajan. Merkki on perustettu vuonna 1880 Northamptonshiressä, ja sen malleista näkyy pitkäaikainen perinteiden kunnioittaminen: materiaalina käytetty nahka on huolella valittu ja kengät valmistetaan täysin käsityönä. Tämä ainutlaatuinen asiantuntemus yhdistettynä laadukkaaseen viimeistelyyn todistavat merkin tavoittelevan täydellisyyttä ja hallitsevan kenkien maailman. Barkerin tyyliin kuuluu klassisuus, ajattomuus ja hienostuneisuus: se sopii täydellisesti tyylistään huolehtivalle, mutta myös mukavuudestaan välittävälle miehelle.

Äärimmäiselle tasolle nostettua luovuutta ja osaamista yhdistettynä klassisiin ja perinteisiin menetelmiin: tässä syy mikä luo esteettisen identiteetin Premiatalla. Italiassa perustetulla merkillä on kaikki maansa rikkaudet muodista menetelmiin, vuorotellen aitoudella ja tekniikalla. Jotkin tuotteet on valmisettu nahasta ja viimeistelty vaha-pinnalla, joka mahdollistaa nahkan ainutlaatuiden viimeistelyn. Pyrkimällä hienoihin yksityiskohtiin ja suunnitteluun, Premiata luo jokaisen kokoelmansa jokaisella kaudella mahdollisuuksien äärirajoilla.

!

Espanjalaisesta osaamisesta alkunsa saaneet Carlington-jalkineet tukeutuvat manuaaliseen valmistukseen ja Goodyear-ompeleeseen tarjotessaan tukevia, mukavia ja hienostuneita malleja. Kokoelmien hillitty ja hienostunut tyyli puhuttelevat myös Espanjan rajojen ulkopuolella, ja merkin jalkineita käyttävät niin klassista kuin hienostunutta tyyliä suosivat.

Hudson on uusi, kaupunkilaismiehen jalkineita perinteisesti jo kauan valmistaneeseen ympäristöön vuonna 1990 ilmaantunut merkkituote. Yksityiskohtiin ja laadukkaiden materiaalien valintoihin huolellisesti paneutuva merkki on asettanut suunnittelun, luovuuden ja laadun toimintafilosofiansa kulmakiviksi. Merkin malleissa, joille ovat ominaista arvokkuutta tuovat tikkaukset, patinoidut kiinnikkeet ja omaperäiset leikkaukset, ruumiillistuu dandy-rockilla maustettu brittiläinen tyylikkyys.

Spartoo : Kenkämyyjä numero 1 Euroopassa

Spartoo on perustettu vuonna 2006 ja se on nopeasti noussut yhdeksi Euroopan suurimmista kenkämyyjistä. Spartoon valikoima on erittäin laaja ja siihen kuuluu yli 700 suosittua merkkiä, kuten Nike, Airwalk, Converse, Pepe Jeans, sekä muotitietoisten suosikki Clarks Spartoon sivuilla!

. Myös mallivalikoima on poikkeuksellisen laaja, sillä valittavissa on yli 30.000 erilaista mallia (saappaat, korkokengät, tennarit, bootsit, nilkkurit, sekä hengittävät sandaalit. Tunnettu myös kansainvälisesti, Spartoo on 10 parhaan verkossa toimivan muotisivuston joukossa ja 10 nopeiten kasvavan yrityksen joukossa Euroopassa.

• Liikevaihto 2012 : 150 miljoonaa euroa.
  • Liikevaihto 2011 : 100 miljoonaa euroa.
  • Liikevaihto 2010 : 50 miljoonaa euroa.
  • Liikevaihto 2009 : 30 miljoonaa euroa.
  • Liikevaihto 2008 : 15 miljoonaa euroa.
  • Liikevaihto 2007 : 5 miljoonaa euroa.
  • Yli 6 miljoona kävijää joulukuussa 2012 (Médiametrie, Europe).
  • 10 suosituimman verkossa toimivan muotisivuston joukossa, mukana muun muassa La Redoute ja 3 suisses (Médiametrie, 2012).
  • 10 nopeiten kasvavan yrityksen joukossa Euroopassa (Mediamomentum.co.uk, 2012).
  • Henkilöstö : 200 työntekijää.