Technia Oy

REV’IT! ottaa käyttöön ENOVIA PLM:n yhteistyössä Addnoden tytäryhtiön Technian kanssa

Lehdistötiedote   •   Syys 08, 2010 15:35 EEST

Technia, Euroopan johtava tuotteen elinkaaren hallinta - eli PLM - ratkaisujen toimittaja on allekirjoittanut sopimuksen hollantilaisen REV’IT! - yhtiön kanssa koskien Dassault Systèmesien ENOVIA Apparel Accelerator - pohjaisen PLM:n käyttöönottoa. ENOVIA Apparel Accelerator tulee parantamaan REV’IT!:in tuotteenhallintaa ja tuotteiden nopeampaa markkinoille saantia.  Tarkoitus on ottaa ratkaisu käyttöön kolmen kuukauden sisällä. Tämäntyyppiset nopeasti käyttöön otettavat PLM - ratkaisut vaatetusalan yrityksille toteutetaan Technian Apparel Optimizer - pakettiratkaisun avulla, joka optimoi Dassault Systèmesin standardituotteesta erittäin käyttäjäystävällisen.

Tultuaan markkinoille vuonna 1995 REV’IT! on määrittänyt uudelleen moottoripyörämarkkinoiden teollisuusstandardit. Yrityksen toimintaperiaatteena on kehittää innovatiivisesti ja omaperäisesti suunniteltuja korkealuokkaisia ja suorituskykyisiä vaatteita moottoripyöräilijöille ympäri maailman. REV'IT!:in tuotteita myydään 50 maassa ja yrityksellä on toimipiste Oss:issa, Alankomaissa ja New Yorkissa, USA:ssa.

“Tämä on strateginen hanke REV’IT!:in jatkuvan kasvun vauhdittamiseksi. Meidän on pystyttävä tuomaan markkinoille innovatiivisia tuotteita yhä nopeammassa tahdissa. Koko jälleenmyyjäketjun kautta toimiva yhteistyö on välttämätön maailmanmarkkinoiden piirissä. Uskomme että Technian PLM - ja vaatetusalan asiantuntemus auttaa meitä hyötymään ENOVIA - ratkaisun eduista kolmen kuukauden sisällä. Pidämme Dassault Systèmes ja Technia - yhdistelmästä, jossa kumpikin yritys on arvostettu omalla toimialallaan, jolla Dassault Systèmes on PLM - ohjelmistotoimittaja ja Technia on PLM - asiantuntija muoti - ja tekstiiliteollisuuden alalla”, sanoo REV’IT!:in toimitusjohtaja Ivan Vos.

“REV’IT!:llä on palava halu päästä ykköseksi alallaan. Tästä syystä se kääntyi kahden johtavan PLM - asiantuntijan, Technian ja Dassault Systèmesin puoleen PLM-strategiansa toteuttamiseksi. Tästä tulee hieno näyteikkuna yhdistetyille kyvyillemme optimoida vaatetusalan yritysten saama hyöty PLM - ratkaisuista, nopealla, tehokkaalla ja kustannustehokkaalla tavalla”, sanoo Technian toimitusjohtaja ja johtokunnan puheenjohtaja Ylva Berg.

Technia

Ylva Berg, toimitusjohtaja