Orkla Suomi

​Risifrutti-perheen uusi tulokas on XL Mansikka

Lehdistötiedote   •   Joulu 10, 2015 09:34 EET

Risifrutti on saavuttanut suomalaisilla markkinoilla jo niin vahvan aseman, että riisivanukastuotteista puhutaan usein yleisnimellä "risifrutit".

Risifruttia syödäänkin Suomessa miljoonia pikareita vuodessa. Risifrutti-perheen suosituin maku on mansikka, joka tuodaan helmikuun 2016 alussa markkinoille XL-kokoisena eli 225 gramman pikarissa.

Lisätietoja: Markkinointipäällikkö Mervi Nieminen, mervi.nieminen@orkla.fi, p. 020-785 4011.

Orkla Foods Finland myy ja markkinoi Suomessa useita vahvoja ja tunnettuja tuotemerkkejä: Abba, Ahti, Boy, Ekströms, Felix, Frödinge, FunLight, Grandiosa, Jacky, Kallen, Pastella, Paulúns, Risifrutti, Tiira ja Vesta. Orkla Foods Finlandilla on vihannes- ja kalasäilyketuotantoa Turussa, jonka lisäksi Lahdessa valmistetaan Jacky-tuotteita vielä vuoden 2015 loppuun saakka. Yrityksen liikevaihto vuonna 2014 oli 95,7 miljoonaa euroa, liiketoiminnan tulos 4,2 miljoonaa euroa, ja sen palveluksessa oli keskimäärin 180 työntekijää ja 19 kausityöntekijää. Orkla Foods Finland kuuluu norjalaiseen Orkla-konserniin.