ROCE Partners

ROCE Partners vahvistaa johtoryhmäänsä nimittämällä uuden toimitusjohtajan

Lehdistötiedote   •   Syys 13, 2010 14:18 EEST

Espoo, 13. syyskuuta 2010 - ROCE Partners, johtava toimitusketjujen hallintaan keskittynyt konsulttiyhtiö, on nimittänyt Per Norlingin ROCE Partners Groupin uudeksi toimitusjohtajaksi.

Per Norling on työskennellyt yli 20 vuotta johtotehtävissä kansainvälisissä yrityksissä, muun muassa Baan, Descartes Systems Group ja CDC Supply Chain -yrityksissä. Per on valmistunut maisteriksi Linköpingin yliopistosta pääaineenaan tuotantotalous. Hän tulee työskentelemään ROCE Partnersin Tukholman toimistossa ja jatkaa yrityksen kehittämistä johtavana toimitusketjujen hallintaan keskittyvänä konsulttiyhtiönä.

”Olen innostunut työskentelemään kokeneen ROCE Partnersin tiimin kanssa sekä ylläpitämään ja kehittämään yrityksen johtavaa asemaa toimitusketjujen ja liiketoimintaprosessien kehittäjänä”, sanoo Per Norling.

Janne Salmi, partneri ja hallituksen puheenjohtaja, toteaa: ”Olen hyvin tyytyväinen, että Per on liittynyt ROCE Partnersiin. Johtoryhmän vahvistaminen on askel kohti kansainvälistä laajentumista ja yrityksen kasvupäämäärän saavuttamista. Asetamme aina asiakkaat etusijalle ja tiedän, että Perin panos auttaa meitä antamaan vielä enemmän lisäarvoa asiakkaillemme.”

Lisätietoja:

Janne Salmi, partneri ja hallituksen puheenjohtaja, +358 (0)40 556 5771, janne.salmi(at)roce.com

ROCE Partners on johtava toimitusketjujen hallintaan keskittynyt konsulttiyhtiö. Missiona on asiakasyritysten kannattavuuden maksimointi kehittämällä toimitusketjujen prosesseja ja ratkaisuja. Lisätietoa ROCE Partnersista ja sen palveluista löytyy kotisivuilta www.roce.com.