Röhnisch Sportswear AB

Röhnisch AW15

Lehdistötiedote   •   Elo 05, 2015 14:12 EEST

AW15 -malliston sesongin värit ovat lähinnä huurteiset mintun sävyt sekä magenta, joihin yhdistelemme lilaa ja meripihkanväriä koko malliston osalta. Kevään ja kesän suuri kukkatrendi näkyy tässä mallistossa hieman graafisemmin ja sopivasti sävy sävyyn Röhnischin Ice Bloom -kuosin kanssa!

Röhnischin suositut Shape Tightsit nostavat ja muotoilevat ja on valmistettu tasaisen paineen mahdollistavasta ja verenkiertoa lisäävästä kompressiomateriaalista. Sesongin uutuuksia ovat muun muassa Shape Fiona 7/8, jossa takapuolen muotoilu nostaa ja muotoilee. Shape Fionan kuosi, muotoilu ja toiminnotkin ovat uusia ja leikkauksiin on ommeltu lenkkipolulla näkyvyyttä lisäävää heijastinnauhaa. Shape Jolien saumat on teipattu, mikä vähentää kitkaa, ja vaatteessa käytetään uutta Ice Bloom -kuosia.

Kaikkiin Shape Tightseihin voidaan helposti yhdistää treenausmalliston yläosia. Pitsi- ja handmade-trendi jatkuu vahvana ja näkyy rauhallisina ja hienovaraisina koristeellisina yksityiskohtina, joiden inspiraationa olemme käyttäneet jäähileitä, kakkupaperia ja laserilla leikattuja reikäkuvioita. Läpikuultavat materiaalit ja kuviot sekoittuvat urheilullisiin materiaaleihin, mikä antaa koko mallistossa näkyvän uuden ja jännittävän lookin.

Seamless sopii laadultaan hyvin joogaan ja muihin kevyisiin treenausmuotoihin, koska pehemän ja mukavan tunteen jo materiaalinsa puolesta antavassa vaatteessa ei ole hankaavia saumoja. Yoga-mallistossa uutuutena on Siv Yoga Tights, jotka ympäröivät kantapään ja jättävät jalan vapaaksi, mikä antaa parhaimman kitkan alustaan nähden. Siv Pants -housut ovat trendikästä loosepant-tyyliä ja lahkeensuita koritstaa korkea, poimutettu ranneke.

Röhnisch Running -mallisto keskittyy lämpimiin, naisellista lookia edustaviin ja heijastimia sisältäviin lämpimämpiin vaatteisiin, joihin kuuluu muun muassa softshell-takki, Fiona Warm Jacket, topattuine, lämmitävine osineen.

Mitä Shape Tightsit ovat?

Röhnisch Shape Tights on valmistettu uniikista ja testatusta Shape-materiaalista, joka sisältää ylimääräistä elastaania. Kangas kudotaan erityisen tehokkailla koneilla, joten sen silmukkatiheys on normaalia tiiviimpi ja kompressioaste normaalia korkeampi. Näin reidet ja vatsa saavat enemmän tukea samalla, kun vaate luo tasaisten paineen ja lisää verenkiertoa. Siksi Shape Tightsit sopivat hyvin kaikenlaiseen treenaukseen ja kaikille vartalotyypeille. Kompressiomateriaali auttaa myös treeninjälkeisessä palautumisessa ja vähentää lihasväsymystä.

Mallisto julkistetaan viikolla 32.

Lisätietoja:

Osoitteesta www.rohnisch.se

Imagebank www.rohnisch.com/press

Käyttäjätunnus: press

Salasana: rohnisch

Röhnischin lehdistövastaava

Isabel Öhrn, PR-päällikkö
+46-70-594 02 11isabel.ohrn@rohnisch.se

Röhnisch – ruotsalainen tarina

Röhnisch valmistaa naisten suunnittelemia urheiluvaatteita naisille. Suunnittelemme ja kehitämme trendikkäitä, värikkäitä ja toiminnallisisa urheiluvaatteita. Koska keskitymme selvästi naisiin, meidän ei tarvitse missään vaiheessa joustaa suunnittelussa, laadussa eikä istuvuudessa. Röhnisch on ruotsalainen, kolmannen polven johtama perheyritys, jonka juuret ovat urheilun ja voimistelun maailmassa. Harjoitamme liiketoimintaa 20 maassa, muun muassa treenin, juoksun, joogan, golfin, uinnin ja takkialalla.

Sportswear from a female perspective

Röhnisch Sportswear on ruotsalainen perheyritys, joka valmistaa urheilu- ja golfvaatteita naisille jo kolmannessa sukupolvessa. Yrityksen on perustanut vuonna 1945 Helmut Röhnisch, joka tunnetaan Ruotsin ensimmäisenä voimistelumestarina. Alussa yritys keskittyikin vain voimisteluvälineisiin. 1990-luvulta lähtien Röhnisch on erikoistunut urheiluvaatteisiin ja oli ensimmäinen, joka lanseerasi mallistoissaan toiminnallisen materiaalin, mikrokuidun. Vuonna 2002 yritys lanseerasi golf-vaatemalliston naisille, jossa yhdistyvät niin vuosien kokemus urheiluvaatevalmistajana kuin toiminnallisuus, design sekä muotokieli. Ensimmäinen Röhnisch Brand Store avattiin Ruotsissa elokuussa 2008. Tällä hetkellä Röhnisch tuotteita on saatavilla 28 maassa. Pääkonttori sijaitsee Örebrossa. Liikevaihto nousi tilikauden 2009/2010 aikana 120 miljoonaan.