Röhnisch Sportswear AB

Röhnisch Beach SS13 – iloisen värikkäitä uima-asuja

Lehdistötiedote   •   Maalis 04, 2013 10:00 EET

Röhnisch valmistaa naisten suunnittelemia urheiluvaatteita naisille ja esittelee nyt kesän 2013 vahvaa ja iloista uima-asumuotia. Malliston osia voi käyttää yhdessä tai erikseen, joten jokainen voi koota uima-asunsa juuri niistä ylä- ja alaosista, joissa tuntee olonsa sieväksi ja mukavaksi.

Tälläkin kertaa Röhnisch yhdistää kauneuden toimivuuteen. Beach-mallisto sopii siksi yhtä hyvin aurinkotuolissa lekotteluun kuin fyysisempiin aktiviteetteihin. Iloiset värit, voimakkaan graafiset kuviot ja tyylikkäät yksityiskohdat ovat saaneet inspiraationsa maailman parhailta rannoilta ja kansainvälisistä muotinäytöksistä.

”Päivettynyt iho ja voimakkaat aksenttivärit ovat hyvä yhdistelmä”, suunnittelujohtaja Helena Jacobsson kertoo. ”Haluamme, että asiakkaamme voivat tuntea itsensä kauniiksi ja itsevarmoiksi. Siksi yhdistämme räiskyviä sävyjä naisellisiin malleihin ja paranneltuun istuvuuteen.”

Malliston värimaailmaa hallitsevat sinisen ja pinkin sävyt, mutta myös keltainen ja oranssi ovat tärkeässä osassa. Mallistosta löytyy myös värikäs printti, sekä hillitympi mustapohjainen printti. Imarteleva halterneck on vahvasti läsnä yläosissa, ja alaosista on saatavana sekä niukempia sivuilta solmittavia malleja että peittävämpiä bokserimalleja.

Röhnisch Sportswear on ruotsalainen perheyritys, joka valmistaa urheilu- ja golfvaatteita naisille jo kolmannessa sukupolvessa. Yrityksen on perustanut vuonna 1945 Helmut Röhnisch, joka tunnetaan Ruotsin ensimmäisenä voimistelumestarina. Alussa yritys keskittyikin vain voimisteluvälineisiin. 1990-luvulta lähtien Röhnisch on erikoistunut urheiluvaatteisiin ja oli ensimmäinen, joka lanseerasi mallistoissaan toiminnallisen materiaalin, mikrokuidun. Vuonna 2002 yritys lanseerasi golf-vaatemalliston naisille, jossa yhdistyvät niin vuosien kokemus urheiluvaatevalmistajana kuin toiminnallisuus, design sekä muotokieli. Ensimmäinen Röhnisch Brand Store avattiin Ruotsissa elokuussa 2008. Tällä hetkellä Röhnisch tuotteita on saatavilla 29 maassa. Pääkonttori sijaitsee Tukholmassa. Liikevaihto nousi tilikauden 2011/2012 aikana 126 miljoonaan.