Röhnisch Sportswear AB

Röhnisch Golf SS13 – värikkäänä joka säässä

Lehdistötiedote   •   Helmi 04, 2013 15:00 EET

Perinteinen golfmallisto on kokenut muodonmuutoksen. Keväällä ja kesällä 2013 päivitetyt materiaalit, mielenkiintoiset pinnat ja raikkaat, naiselliset yksityiskohdat luovat mielenkiintoisen lookin, joka toimii säästä riippumatta yhtä hyvin golfkierroksella kuin sitä ennen ja sen jälkeen.

Voimakkaan dynaaminen värimaailma pohjautuu viiteen ryhmään: Pure Pink, Lemon, Mid Blue, Jelly Pink ja Pea Green. Kirkkaat aksenttivärit yhdistyvät valkoiseen, mustaan sekä beigen ja metallinhohtoisen hopean sävyihin.

Kerroksittain puettavissa ohuissa materiaaleissa on nappeja, röyhelöitä, renkaita ja huolellisesti työstettyjä yksityiskohtia. Erityistä huomiota on kiinnitetty toimivuuteen. Vaatteet suojaavat nyt jopa entistäkin paremmin sateelta ja tuulelta. Tuulivaatteet valmistetaan vieläkin kevyemmästä materiaalista, ja suosittu sadevaatevalikoima kasvaa todella kätevällä sadehameella. Muut malliston materiaalit ovat neljään suuntaan joustava stretch ja pehmeä mikrokuitu.

Mallisto on kaupoissa ja netti myymälöissä viikosta 10.
Koot ovat XS-XL yläosissa ja 34-46 alaosissa. Röhnisch valmistaa malliston myös muodokkaammille naisille, joka on merkattu pinkillä plussa merkillä henkariin ja tuotteen etikettiin. Koot +Plussa
mallistossa ovat 46-52.

Röhnisch Sportswear on ruotsalainen perheyritys, joka valmistaa urheilu- ja golfvaatteita naisille jo kolmannessa sukupolvessa. Yrityksen on perustanut vuonna 1945 Helmut Röhnisch, joka tunnetaan Ruotsin ensimmäisenä voimistelumestarina. Alussa yritys keskittyikin vain voimisteluvälineisiin. 1990-luvulta lähtien Röhnisch on erikoistunut urheiluvaatteisiin ja oli ensimmäinen, joka lanseerasi mallistoissaan toiminnallisen materiaalin, mikrokuidun. Vuonna 2002 yritys lanseerasi golf-vaatemalliston naisille, jossa yhdistyvät niin vuosien kokemus urheiluvaatevalmistajana kuin toiminnallisuus, design sekä muotokieli. Ensimmäinen Röhnisch Brand Store avattiin Ruotsissa elokuussa 2008. Tällä hetkellä Röhnisch tuotteita on saatavilla 28 maassa. Pääkonttori sijaitsee Örebrossa. Liikevaihto nousi tilikauden 2009/2010 aikana 120 miljoonaan.