Kristillisdemokraatit

Rollaattorimarsseja useilla paikkakunnalla 12.5

Lehdistötiedote  •  2012-05-10 15:00 EEST

10.05.2012

Lauantaina 12.5 on perinteisen Rollaattorimarssin aika, joka yhdistää toimijoita valtakunnallisesti ja yli puoluerajojen. Tuolloin pääsemme auttamaan lähimmäisiämme ja viemään vanhuksia ulos. Vanhukset saavat paljon iloa ja iloa saamme me kaikki itsekin. Monet Kristillisdemokraattien osastot ja aktiivit ovat mukana tässä tärkeässä tapahtumassa, jotta kaikki maamme vanhukset saavat nauttia ja iloita alkavasta kesästä, ja siitä, että heistä todella välitetään.

Rollaattorimarsseja on 12.5:

• Helsingissä klo 14.00 alkaen Helander-kodissa (Suursuontie 29), ilmoittautumiset Tarja Niemelle (niemitarja5@gmail.com). Järjestetään yhteistyössä Pro Maunula ry:n kanssa.
  • Hämeenlinnassa klo 13.00 alkaen Iittalan Koivurinteen vanhainkodissa (Iittalantie 404)
  • Jyväskylässä klo 13.00 alkaen Vuoroparin palvelutalolla (Polttolinja 7 B) kokoonnutaan asukkaiden kanssa ulos, käydään kävelyllä, juodaan pullakahvit ja ohjelmassa on esityksiä.
  • Keravalla rollaattorimarssi yhteistyössä Keravan Esperin kanssa. Kokoonnumme osoitteessa Metsolantie 1, ulkona pääoven edessä klo 13.45.
  • Keuruulla klo 13.00 alkaen Keuruun urheilukentällä. Ne joilla, ei ole saatettavaa, kokoontuvat vanhainkoti Lehtiniemeen klo 12.30.
  • Lahdessa klo 12.30 alkaen Tapanilakodilla, osoitteessa Sammalsuontie 17. Mukaan voi ilmoittautua Marjo Loposella (marjo.loponen@intermin.fi) tai Marika Sipilälle (marika.sipila@kiinteistoliitto.fi).
  • Riihimäellä klo 13.00 alkaen lähtö Kotokolmoselta Kalevankadulla
  • Ruokolahdella klo 13.00 alkaen kokoontuminen torin laidalla. Lauletaan äitienpäivä- ja muita keväisiä lauluja. Tarjolla kahvia ja pientä purtavaa. Tapahtumaan haetaan vanhainkodin ja ryhmäkodin asukkaita puoli tuntia ennen ohjelman alkua.
  • Seinäjoella klo 10.30 alkaen Simunanrannan palvelukeskuksessa. Kokoontuminen klo 10.15 palvelukeskuksen pääoven edessä.
  • Valkeakoskella klo 14.00 alkaen kaupungin vanhainkodeissa: Palmurinne ja Kemmola selä terveyskeskuksen vuodeosastoilla ja Hoikussa.

• Jyväskylän KD järjestää Rollaattorimarssin 17.5. klo 13.00 Keljon vanhainkodilla. Tervetuloa mukaan! Jos tulet, niin ota yhteyttä, puh. 0504061305.
  • Puumalassa 20.5. klo 12.30 alkaen. Kokoontuminen Avo -ja hoivapalvelu keskuksessa Kenttätie 22 – 24. Marssi järjestetään yhdessä Viljakansaaren maa-ja kotitalousseuran kanssa.
  • Isonkyrön palvelukeskuksen kanssa vanhusten ulkoilutuspäivä 16.6. alkaen klo 13.00. (Hoivaosasto ja asumispalveluosasto).

Tervetuloa ja tuo ystäväsi, naapurisi ja omaisesi mukaan!

Tiedot koonnut Mikko Rekimies (mikko.rekimies@kd.fi, puh 044 552 5030)

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom