Unibet Suomi

Ronaldo valloittaa maalikuninkuuden, mutta ei Paris Hiltonia

Lehdistötiedote   •   Heinä 03, 2009 19:15 EEST

Spekulaatiot Mestarien liigasta ja Real Madridin tulevasta kaudesta käyvät jo kuumina. Kun Kakán virallisesti tällä viikolla ilmoitettiin pelaavan ensi kauden numerolla kahdeksan, vedonlyöjät innostuivat toden teolla pohtimaan Ronaldon pelinumeroa. Peliyhtiö Unibet uskoo, että Ronaldon paidassa nähdään ensi kaudella numero 9. Kerroin ko. numerolle on 1,05.

Muutenkin tuleva kausi on herättänyt futisfanit. Ronaldon uskotaan vievän myös La Liigan maalikuninkuuden kertoimella 1,65 Lionel Messin kertoimen ollessa 2,10. Joukkueista Barcelona on hienoinen mestaruussuosikki kertoimella 1,90, Real Madrid tarjoaa kovan haasteen kertoimella 2,15.

Myös Ronaldon yksityiselämä kiinnostaa. Suhde Paris Hiltonin kanssa ei liene kuitenkaan kovin kestävää laatua, sillä parin avioituminen seuraavan kolmen vuoden aikana palauttaisi sitä veikanneen rahat takaisin satakertaisena.

Mikä numero Ronaldolla on paidassaan?
Jalkapallo Odds
Muut Vedonlyönti

Lisätietoja: Liisa Matinvesi, p+44 78416 73391, liisa.matinvesi@unibet.com

Unibet on vuonna 1997 perustettu online-pelejä tarjoava NASDAQ OMX Nordic Exchange -pörssiin Tukholmassa listattu yhtiö. Unibet on yksi Euroopan suurimmista yksityisistä online-peliyhtiöistä. Se tarjoaa palveluita 20 kielellä osoitteessa www.unibet.com. Tällä hetkellä Unibetillä on yli 3,1 miljoonaa asiakasta yli sadassa maassa. Unibet kuuluu jäsenenä Euroopan suurimpien rahapeli- ja vedonlyöntiyhteisöjen etujärjestöön (EGBA, European Gaming and Betting Association) ja RGA:han Iso-Britanniassa (Remote Gambling Association). Unibet on G4:n (Global Gaming Guidance Group) sertifioima. Joulukuussa 2007 Unibet hankki omistukseensa Pohjoismaiden markkinoiden suurimman bingo-operaattorin Maria Holdingsin ja huhtikuussa 2008 Skandinavian suurimman toto-yhteisön, Travnetin.