SAS

Ruotsin kesä on pullollaan mielenkiintoisia tapahtumia

Lehdistötiedote   •   Kesä 13, 2013 14:28 EEST

Naapurimaamme Ruotsin kesä on täynnä mielenkiintoisia festivaaleja ja muita kesätapahtumia.  Kiinnostavia tapahtumia ovat muun muassa Way Out West, Malmöfest sekä Stockholm Pride. Ruotsin festivaaleille pääsee helposti varaamalla lennot Tukholmaan, Malmöhön tai Göteborgiin SASin kautta.

Ruotsin kesä tarjoaa monenlaisia kiinnostavia tapahtumia pitkin kesää ja ne tarjoavat jokaiselle jotakin. Ruotsin tapahtumista etenkin Way Out West-, Malmöfest- ja Stockholm Pride -festivaalit tarjoavat upeaa karnevaalitunnelmaa, yllätyksiä makuaisteille sekä musiikkia laidasta laitaan.

Way Out West -festivaali järjestetään Göteborgissa 8.-10. elokuuta. Festivaalin pääpaikkana toimii yli sadan hehtaarin puisto Slottskogenissa, mutta musiikki- ja elokuvaesityksiä järjestetään myös ympäri kaupunkia, niin klubeilla, kirkoissa ja teattereissa.

Way Out West -festivaalille pääset kätevästi SASin avulla. Varaa lennot Tukholmaan ja jatka siitä matkaa SASin siivin Göteborgiin.

Malmöfestivalen on Pohjoismaiden suurin katufestivaali ja se järjestetään Malmössä elokuun puolessavälissä. Festivaalin aikana Malmön kadut täyttyvät erilaisista myyntikojuista sekä esityksistä. Festivaalin aikana pääset kokemaan kaikkea uraauurtavasta taiteesta hyvään musiikkiin ja kulttuurista monipuolisiin ruokakokemuksiin.

Malmöfest on vain lyhyen lentomatkan päässä! Varaa lennot Tukholmaan ja jatka siitä Malmöhön lentäen. Vaihtoehtoisesti voit varata lennot Kööpenhaminaan ja matkustaa sieltä junalla Malmöseen – tällä tavalla koet kaksi maata yhdellä kertaa.

Stockholm Priden aikaan 30.7–3.8.2013 Tukholman kadut täyttyvät ihmisistä ja upeasta festivaalitunnelmasta. Stockholm Priden aikana kymmeniätuhansia seksuaalivähemmistöihin kuuluvia henkilöitä marssii Tukholman kaduilla oikeuksiensa puolesta. Tapahtumasta on muodostunut karnevaalin tyylinen tapahtuma, joka kerää kadut täyteen ihmisiä ja pukuloisto on päätä huimaava. Stockholm Priden juhlahumuun pääset mukaan varaamalla lennot  Tukholmaan SASin kautta.

SAS AB on Skandinavian johtava lentoyhtiö ja se lentää päivittäin kohteisiin Euroopassa, USA:ssa ja Aasiassa. SAS on osa globaalia Star Alliance™ -lentoyhtiöallianssia, joka tarjoaa yhdessä 27 partnerinsa kanssa yli 1000 matkakohdetta 193 maassa. Lue lisää osoitteesta SAS.fi.